Gå til innhold

Sykeste "spill" bilde av deg selv

Anbefalte innlegg

:blush: Alså.. når man spiller ser man ofte helt syk ut.. feks i øynene.. tenke det kunne være gøy og poste en post der folk viser det bilde de ser mest besatt ut.. fant et ganske bra av meg selv ser til å me feit ut.. trodde ikke jeg hadde så stor mage.. men det er jo et ganske gammalt bilde ser jeg nå ja så hmm.. heh.

http://ul.zsh.net/chil/454849142chilDSCF0306.JPG

FØLL PÅ!

Endret av chil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:blush: Alså.. når man spiller ser man ofte helt syk ut.. feks i øynene.. tenke det kunne være gøy og poste en post der folk viser det bilde de ser mest besatt ut.. fant et ganske bra av meg selv ser til å me feit ut.. trodde ikke jeg hadde så stor mage.. men det er jo et ganske gammalt bilde ser jeg nå ja så hmm.. heh.

http://ul.zsh.net/chil/454849142chilDSCF0306.JPG

FØLL PÅ!

Da har magan sikkert vokst siden den gang.. Heh!

Men jeg har mine stunder jeg også, da dama til tider bare vinker foran trynet mitt og sier: "Er du tilstede?" Jeg svarer enkelt, men bestemt "ikke for deg." Hun blir litt hissig da, merkelig nok... ;)

Men dama mi er grei så alt ordner seg selvsagt! Hehe... :thumbs:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
LOOOLatpolla.JPG

Litt gammelt kanskje, men det er lett det sykeste bildet av meg. Jeg har ett vanvittig av broren min men det finner jeg ikke :/

Note, jeg er karen til høyre på bildet =P

Hups, det skulle være spill bilde ja, jeg har ingen slike bilder :(

"kult" nok det.. men Var "SPILL" bilde vi var ute etter... men jo flere bilder jo bedre.. og hvis folk ikke gidder linke bildene burde jeg sette en "modem" varing på denne posten..

flere..!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...