RRhoads Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar FuzzFuet skrev (På 17.1.2025 den 20.54): eil kan skje tenkte jeg, men når jeg skulle gå inn på cdon.no for å klage på orderen ser jeg de har endret orderen min til den maskinen jeg hart fått levert. Akkurat hvor ser du dette? Det er samme kaffemaskin på begge bildene du har lagt ved i den første posten. DINAMICA ECAM 350.55.B Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar 3 minutes ago, RRhoads said: Akkurat hvor ser du dette? Det er samme kaffemaskin på begge bildene du har lagt ved i den første posten. DINAMICA ECAM 350.55.B Sjekk bilde 2/3 i TS post. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Locrin skrev (1 minutt siden): Sjekk bilde 2/3 i TS post. Jeg må bestille meg time til optiker i morra. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar For å være tydelig: Du har en bindende avtale med selger om å kjøpe en spesifikk kaffemaskin. Dette er en rettslig bindende avtale, med helt tydelige vilkår i lovverket for hva som skal til for å heve den. En av disse er angrerett, men ender da med at du får utgift på returporto, og er naturligvis ikke det du ønsker. For å få den kaffemaskinen som er avtalt, må du kontakte selger og kreve at de gjør en omlevering til rett maskin. Dette skal være uten utgifter og uten vesentlig ulempe for deg (Forbrukerkjøpsloven). Hvis de ikke er i stand til å levere rett maskin, har du krav på å gjøre dekningskjøp. Det vil si at du kjøper denne maskinen et annet sted, og selger må betale deg for ekstra-kostnader. Den feilsendte maskinen skal da tilbake til selger, nok en gang uten utgifter og vesentlig ulempe for deg. I begge disse tilfeller ender dere opp som avtalt, selger fikk dine penger og du fikk korrekt maskin. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Trådstarter har ikke hørt fra seg siden søndag (6 dager siden) da hen skulle kontakte CDON "i morgen". Det kan tyde på at saken har blitt løst (i slike tilfeller er det sjelden trådstarter oppdaterer tråden). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå