Mr.M Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar hvor dypt stikker denslags egentlig? ville dere tatt sjansen å sjekke/verifisert det? er svaret nei, så er man ikke troende allikevel? Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Mr.M skrev (Akkurat nå): hvor dypt stikker denslags egentlig? ville dere tatt sjansen å sjekke/verifisert det? er svaret nei, så er man ikke troende allikevel? Jeg tror på et liv etter døden, og jeg tror vi har ansvar for å gjøre det beste vi kan i dette livet. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 17. januar Forfatter Del Skrevet 17. januar Tussi skrev (40 minutter siden): Jeg tror på et liv etter døden, og jeg tror vi har ansvar for å gjøre det beste vi kan i dette livet. du tar med andre ord ikke sjansen å klatre over gjerdet? hva om det neste livet er mye bedre? Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Mr.M skrev (2 minutter siden): du tar med andre ord ikke sjansen å klatre over gjerdet? hva om det neste livet er mye bedre? Jeg kommer tidsnok dit, h is jeg kan gjøre noe for noen, mennesker eller dyr, på denne jorden, før jeg drar dit, vil jeg gjerne det. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Får svare at jeg ikke vet. Men det hadde vært artig hvis det var sant. Men bare hvis det ikke blir ildsjøen som religioner beskriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå