Tussi Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Jeg har tabell 9040. Jobber 85% og har 45 500 kr utbetalt med alle tillegg 85% Hva vil utbetaling med denne tabellen bli i 50%, 55% og 60% stilling? Må redusere stillingen min under studier,. Men vet ikke hvor mye jeg har råd til 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden https://tabellkort.app.skatteetaten.no/ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Salvesen. skrev (4 minutter siden): https://tabellkort.app.skatteetaten.no/ Tusen takk 😍 da finner jeg utav det ☺️🫠 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Tussi skrev (13 minutter siden): Jeg har tabell 9040. Jobber 85% og har 45 500 kr utbetalt med alle tillegg 85% Hva vil utbetaling med denne tabellen bli i 50%, 55% og 60% stilling? Må redusere stillingen min under studier,. Men vet ikke hvor mye jeg har råd til 45 500,- før eller etter skatt ? 😉 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): 45 500,- før eller etter skatt ? 😉 Etter, men jeg fant ut av det,.mellom 20 og 23 000 kr... 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Tussi skrev (5 minutter siden): Etter, men jeg fant ut av det,.mellom 20 og 23 000 kr... Åja etter skatt ja såkalt brutto 😀 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Åja etter skatt ja såkalt brutto 😀 45 500 er før skatt i 85% stilling 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Tussi skrev (12 minutter siden): 45 500 er før skatt i 85% stilling Ja Brutto 😀 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja Brutto 😀 Ja, jeg skal prøve å leve på 20 000 i noen mnd framover nå, det er ikke mye men verdt et forsøk... 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Tussi skrev (2 minutter siden): Ja, jeg skal prøve å leve på 20 000 i noen mnd framover nå, det er ikke mye men verdt et forsøk... Ja det er jo det synes skatten var høy da 22 500,- ☹️ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er jo det synes skatten var høy da 22 500,- ☹️ Nei, jeg har ca 30 000 utbetalt, og jeg tror jeg skal klare meg på 10 000 mindre, men må kutte ut sparing og pt 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Tussi skrev (Akkurat nå): Nei, jeg har ca 30 000 utbetalt, og jeg tror jeg skal klare meg på 10 000 mindre, men må kutte ut sparing og pt Åja du har 30 000,- utbetalt ja jaja du får prøve du har jo uansett 10 000,- å gjemme bort 😀 å du tenker på Formueskatt ?☹️ Lenke til kommentar
hoodoo Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Kanskje du kan prøve å se om du kommer over på annen tabell/prosent ved å endre skattegrunnlaget? Du kan legge inn de nye tallene der på Skatteetatens nettsider, og du får en beregning uten at du nødvendigvis må trykke «Endre»/Send inn. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden hoodoo skrev (1 minutt siden): Kanskje du kan prøve å se om du kommer over på annen tabell/prosent ved å endre skattegrunnlaget? Du kan legge inn de nye tallene der på Skatteetatens nettsider, og du får en beregning uten at du nødvendigvis må trykke «Endre»/Send inn. Ja, jeg må vurdere det... for den tabellen er ift full lønn... Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Åja du har 30 000,- utbetalt ja jaja du får prøve du har jo uansett 10 000,- å gjemme bort 😀 å du tenker på Formueskatt ?☹️ Nei, jeg skal studere 50%, og vet ikke om jeg orker jobbe så mye i tillegg.... 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Tussi skrev (2 minutter siden): Nei, jeg skal studere 50%, og vet ikke om jeg orker jobbe så mye i tillegg.... Du skal studere ja 😀 nei det er ikke sikkert du orker det ☹️ 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Om det strammer seg til har du jo lånekassen. 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Salvesen. skrev (5 minutter siden): Om det strammer seg til har du jo lånekassen. Jeg har en del sparepenger i verste fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå