RustneTrompet Skrevet fredag kl 11:03 Del Skrevet fredag kl 11:03 Har oppgradert litt, men tenker kanskje de forrige komponentene fremdeles kan ha en verdi. Hva bør/kan jeg forvente for følgende: Hovedkort: ASUS ROG Strix X570-F gaming Prosessor: AMD Ryzen 9 3900X 3.8GHz Prosessorkjøler: Noctua NH-D14 Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600Mhz 64GB (4x16) Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet lørdag kl 00:10 Del Skrevet lørdag kl 00:10 Plattformen lever fortsatt, så er sikkert noen som vil kjøpe. CPU-en er mindre interessant enn hovedkortet. Om jeg hadde kjøpt det hovedkortet i dag, så ville jeg brukt det med en X3d-CPU for AM4. Jeg hadde vurdert å selge pakken uten CPU og heller selge CPU for seg. Du får bare sammenligne med andre pakker på Finn. Du bør be om litt mer enn denne karen. https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/389411811?ci=3 Lenke til kommentar
RustneTrompet Skrevet lørdag kl 11:46 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 11:46 (endret) Godt poeng. Det er sikkert fornuftig å selge separat. Takk for svar 🙂 Endret lørdag kl 11:48 av RustneTrompet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå