Gå til innhold

Her er Nintendo Switch 2

Anbefalte innlegg

Iki skrev (44 minutter siden):

Håper de ikke går for 30 fps med oppskalering til 4k.

Men det forbauser meg ikke.

Mer grafikk, men samme ytelse...

Det er jo ikke Nintendo som velger hvilke spill tredjepartsutviklere våger seg å trykke inn på en håndholdt konsoll som på ingen måter skal være leading edge på grafikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gavekort skrev (Akkurat nå):

Det er jo ikke Nintendo som velger hvilke spill tredjepartsutvikler våger seg å trykke inn på en håndholdt konsoll som på ingen måter skal være leading edge på grafikk.

Nå har dem vel ikke akkurat så spesielt god ytelse på spillene sine (Zelda eller Pokemon) på switch 1?

Lenke til kommentar
Iki skrev (4 minutter siden):

Nå har dem vel ikke akkurat så spesielt god ytelse på spillene sine (Zelda eller Pokemon) på switch 1?

Breath of the Wild var helt kurant, men Tears of the Kingdom var klart et tegn på at konsollen var på sine siste dager. Poenget mitt er at uansett hvordan Nintendo posisjonerer seg på ytelse så vil utviklere targette 30 FPS og upscaling, og prøve å presse det siste grafiske AAA-monsteret sitt inn på konsollen.

Lenke til kommentar
Gavekort skrev:
Iki skrev (4 minutter siden):

Breath of the Wild var helt kurant, men Tears of the Kingdom var klart et tegn på at konsollen var på sine siste dager. Poenget mitt er at uansett hvordan Nintendo posisjonerer seg på ytelse så vil utviklere targette 30 FPS og upscaling, og prøve å presse det siste grafiske AAA-monsteret sitt inn på konsollen.

Kanskje det blir så "fancy" at spilleren kan velge om de vil ah penere eller raskere bilder? Hadde ikke blitt overrasket om muligheten hadde dukket opp på noen spill i alle fall.
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (7 minutter siden):

Kanskje det blir så "fancy" at spilleren kan velge om de vil ah penere eller raskere bilder? Hadde ikke blitt overrasket om muligheten hadde dukket opp på noen spill i alle fall.

De har jo dette på PlayStation og Xbox, så det skulle vel være mulig på Nintendo også.

Så lenge konsollen er kraftig nok til at utviklerne ønsker å lage to versjoner for den.

Lenke til kommentar

Fin liten snutt og jeg tenker at Nintendo gjør det lurt i å bygge opp hypen! Men etter min mening burde de kansje latt vær med å vise fram den lille snutten av det Mario Kart spillet. Det såg jo nesten identisk ut som forgjengeren! 🤔 På tide med en forfriskelse der kjenner jeg. Jeg ble så lei etter all DLC’en til 8’ern, at jeg heller har fyret opp Mario Kart 64 eller Double Dash den siste tida 😂

Endret av svenka
Lenke til kommentar
4 minutes ago, onkel_jon said:

Hva tipper vi pris blir? Spørs på Specsa men med oled skjerm så kan ikke se denne under 5000kr, blir en dyr julegave 😝

Lav/ingen sjanse for OLED skjerm på først revisjon. Ser for meg en pris på 4790,- 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
onkel_jon skrev (13 minutter siden):

Hva tipper vi pris blir? Spørs på Specsa men med oled skjerm så kan ikke se denne under 5000kr, blir en dyr julegave 😝

Tipper de legger seg i samme sjiktet. Det er tross alt en konsoll som først og fremst skal ligge under juletreet for barn.

Så rundt $300-350, som tilsvarer kanskje 3500-4000 kr med dagens kurs.

Endret av Gavekort
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
31 minutes ago, onkel_jon said:

Så akkurat et rykte om dette og det var 449 og 499 USD.

Den dyre er med Mario Kart 9 angivelig.

Husk alt er rykter!

Selv er jeg ganske så sikker på den blir minst 4000.

Endret av Chaos_Niddhogg
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Iki said:

Litt rart å gå tilbake til lcd etter at dem har en switch 1 med oled?

Vært lekasjer rundt det med tidligere med shipping manfest osv hvor store deler ellers har vist seg å stemme. Håper selv det er utdatert informasjon og vi ender opp med en OLED. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...