Spillredaksjonen Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Her er Nintendo Switch 2 Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden På tide med noe offisielt nå ja 😂 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Veldig kjekt at du slipper den løse delen man må ta av og på i dagens! Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Da var det i hvert fall offisielt ja. VAr vel ikke mange nyheter siden lekkasjene hadde gjort den jobben, uten om Mario Kart som KANSKJE var en sniktitt på MK9? Da for vi spekulere videre til April og se hvor mange flere rykter og lekkasjer som detter innom til da xD Lenke til kommentar
TazheI Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Seal skrev: Veldig kjekt at du slipper den løse delen man må ta av og på i dagens! Ser ut som den fortsatt er der, dessverre. Lenke til kommentar
TazheI Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Skjønner ikke helt hva "selling" pointet er her, kjøpe helt ny konsoll for mario kart liksom? Magneter ja, sikkert kult, men lite faktisk nytt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden TazheI skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke helt hva "selling" pointet er her, kjøpe helt ny konsoll for mario kart liksom? Magneter ja, sikkert kult, men lite faktisk nytt. Det er et konsept som fungerer bra synes jeg. Sony og Microsoft klasker jo ikke i bordet med så veldig mye nytt og revolusjonerende de heller. 1 Lenke til kommentar
Z_E0 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 7 minutes ago, TazheI said: 33 minutes ago, Seal said: Veldig kjekt at du slipper den løse delen man må ta av og på i dagens! Ser ut som den fortsatt er der, dessverre. Hvis du mener joycons så ser det ut som det er kombinert en base med glides, begge joycons har en optisk sensor så de kan opereres som to muser. Ser ut som det er gimmicken denne gang og minner meg om diverse Arcade maskiner jeg har sett i japan. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden TazheI skrev: Skjønner ikke helt hva "selling" pointet er her, kjøpe helt ny konsoll for mario kart liksom? Magneter ja, sikkert kult, men lite faktisk nytt. Dette var nok bare en liten intro hvor de viste alt for lite, men de viste den frem. Må nok bare vente til april for den virkelige avsløringen med forklaring av konsoll og visning av spill. Tilbake til backloggen xD MK9 til lansering er jo bra for business, da. 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Z_E0 skrev: 7 minutes ago, TazheI said: 33 minutes ago, Seal said: Veldig kjekt at du slipper den løse delen man må ta av og på i dagens! Ser ut som den fortsatt er der, dessverre. Hvis du mener joycons så ser det ut som det er kombinert en base med glides, begge joycons har en optisk sensor så de kan opereres som to muser. Ser ut som det er gimmicken denne gang og minner meg om diverse Arcade maskiner jeg har sett i japan. Hva for noe arkademaskiner tenkee du på? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Uklar strategi fra Nintendo. Dette er ikke akkurat en "reveal" som skaper mye hype. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Synes dette var en meget svak reklame om man sammenligner med switch 1 eller for eksempel Wii. Lydene, musikken, måten dem viste frem ting på. Enkelte ting, slik som hvordan kontrolleren endret design var forvirrende. Synes også det ser ut som det fort kan bli et problem med de kontaktene som kontrollerne skal festes på, hvorfor skal de være på en plate som stikker ut? Lenke til kommentar
Z_E0 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 21 minutes ago, Chaos_Niddhogg said: Hva for noe arkademaskiner tenkee du på? Plenty med arcademaskiner som man bruker 2 hender for å operere, ofte med touchscreen men kan se for meg at det kan replikeres med optiske sensorer også. Om det er slik de blir å bruke det vet jeg ikke men det er den nye gimicken i hvert fall. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Gavekort skrev (27 minutter siden): Sony og Microsoft klasker jo ikke i bordet med så veldig mye nytt og revolusjonerende de heller. Enig, men de snakker i alle fall om konsollen. Hva som er nytt, litt om komponentene og hvilke spill man kan vente seg. Denne videoen viser ingenting utover en litt større konsoll og kontrollere som er knyttet til konsollen med magneter. 1 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Må være flere som synes at de spakekoblingene ser litt skjøre ut? Ser for meg at de knekker om man er litt uforsiktig... Ser veldig lett ut å skade de åpne koblingene. Skal vi ha deksel på konsollen og på spakene denne gangen, slik som de skinnene man har på joycon til switch 1? Hmmmm, forsiktig optimistisk. Håper det nå blir mulig å spille mario kart 4 player splitscreen med mer fps. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden TazheI skrev (43 minutter siden): Skjønner ikke helt hva "selling" pointet er her, kjøpe helt ny konsoll for mario kart liksom? Magneter ja, sikkert kult, men lite faktisk nytt. Det har vel vært rykter om UHD også? Brukte 1'ern som en del av behandlingen med ergoterapautene på Sunnaas. Sittet på gjerde og ventet på denne. Skal definitivt ha. Lenke til kommentar
Bananababb Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Ai, skuffende å måtte vente helt til april med å få detaljer om ny funksjonalitet og innmat i selve konsollen. Endret 2 timer siden av Bananababb Lenke til kommentar
Iki Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Håper de ikke går for 30 fps med oppskalering til 4k. Men det forbauser meg ikke. Mer grafikk, men samme ytelse... Lenke til kommentar
Lord_Kremmerhus Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden TazheI skrev (1 time siden): Skjønner ikke helt hva "selling" pointet er her, kjøpe helt ny konsoll for mario kart liksom? Magneter ja, sikkert kult, men lite faktisk nytt. Påfallende lik originalen, ja. Samtidig har alltid spillene vært Nintendos største selling point. Mario Kart 9 og eksempelvis Odyssey 2 ved launch og så ytterligere et par-tre spill fra deres egne IPer i løpet av sommeren, så kommer denne til å selge godt. Det minner egentlig litt om New 3DS/2DS; marginal oppgradering fra originalen, men det ble allikevel solgt opp mot 20 millioner enheter. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Førsteinntrykket er "er det alt?". Litt større joycons og skjerm, Mario Kart er Mario Kart. Jeg ser ikke de store endringene siden MK8 som er nå 11 år gammelt. Ikke overbevist meg ennå hvertfall og Switch 1 er definitivt konsollen jeg har spilt mest på siste 6-7 årene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå