Diskusjon.no Skrevet torsdag kl 10:47 Del Skrevet torsdag kl 10:47 Microsoft vil ikke lenger tilby støtte for Office-pakken, kjent som Microsoft 365, på Windows 10 etter 14. oktober. Det skriver de i et blogginnlegg. Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet torsdag kl 22:14 Del Skrevet torsdag kl 22:14 hm, 7 prosent Linux ihht spørreskjemaet. Men her er et retorisk spørsmål til den som legger inn tekst i spørreskjemaet: Hvis du allerede er så nerd at du besøker tek.no - hvordan i all verden kan man da beskrive Linux-brukere som "teknologisk ninja, og ingen forstår meg" aka. spesielt nerdete gruppe av nerder ? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet torsdag kl 22:30 Del Skrevet torsdag kl 22:30 Derfor sitter jeg fortsatt med Office Pro 2019 på mine maskiner. Lokal installasjon, ingen sky, ingen problemer. Bruker Office 365 på jobben, og det...er...så...tregt..hver...gang...jeg.....skal br...uke det. Og Windows 11...ja, jeg skal vurdere å oppgradere fra Windows 10 når Microsoft slutter å rote det til. W11 synes å bli verre og mindre brukervennlig for hver patch som kommer. Enkelte funksjoner er kjekke, men totalt sett ikke i nærheten av nok forbedringer til at jeg er interessert i å oppgradere før jeg absolutt må. 1 Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet torsdag kl 22:52 Del Skrevet torsdag kl 22:52 Diskusjon.no skrev (12 timer siden): Microsoft vil ikke lenger tilby støtte for Office-pakken, kjent som Microsoft 365, på Windows 10 etter 14. oktober. Det skriver de i et blogginnlegg. Les hele artikkelen på Tek.no her Det er vel helt naturlig ettersom også Win10 går i døden høsten 2025. Da får du ikke lengre oppdateringer, og må over på Win11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå