Gå til innhold

Ryker Chilimobil ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg virker det litt rart at Telia skal være eier i et lavprisselskap, når de allerede har OneCall som sitt lavpristilbud. Her ser jeg at det er duket for intern konkurranse, men jeg har ikke akkurat finlest tilbudene til Chili og OneCall. Hvis de to firmaene klart henvender seg til to forskjellige markeder, så er det kanskje fornuftig.

Vi skal ikke se bort fra at Chili legges ned og kundene flyttes til OneCall. Da er det godt å vite at Nicemobil finnes. De er ett av de beste lavprisselskapene vi har. Hvis telefonen din støtter eSim kan du bli kunde dagen etter at du har bestilt. De har veldig bra kundeservice også.

Lenke til kommentar
NorsknRev skrev (27 minutter siden):

For meg virker det litt rart at Telia skal være eier i et lavprisselskap, når de allerede har OneCall som sitt lavpristilbud. Her ser jeg at det er duket for intern konkurranse, men jeg har ikke akkurat finlest tilbudene til Chili og OneCall. Hvis de to firmaene klart henvender seg til to forskjellige markeder, så er det kanskje fornuftig.

Vi skal ikke se bort fra at Chili legges ned og kundene flyttes til OneCall. Da er det godt å vite at Nicemobil finnes. De er ett av de beste lavprisselskapene vi har. Hvis telefonen din støtter eSim kan du bli kunde dagen etter at du har bestilt. De har veldig bra kundeservice også.

Telia skriver selv at de ønsker chili skal satse på mobilt bredbånd og datamengde/forbruk. En annen ting er hva de faktisk gjør. Synes Chili har tilført markedet mye bra gjennom tidene, og at de nå kjøpes opp av Telia ser jeg ikke på som positivt.

Er 100% enig i det du skriver om Nice. Bra priser og tilfører markedet noe nytt.
Får håpe at Chili nå tilfører markedet noe nytt da alle abonnement er relativt like hverandre om dagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...