Spillredaksjonen Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Rockstar har satt ned foten for nok en GTA V-modifikasjon Kroken på døra for Liberty City Preservation Project. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Matteren Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Det går sikkert mye dypere enn hva lille meg klarer å se for meg, men jeg forstår ikke hvorfor rockstar slår så hardt ned på slike mods som holder liv i spillminnene til folk. Det er jo bare positivt? Eller? Lenke til kommentar
alike Skrevet 4 minutter siden Del Skrevet 4 minutter siden Matteren skrev (1 time siden): Det går sikkert mye dypere enn hva lille meg klarer å se for meg, men jeg forstår ikke hvorfor rockstar slår så hardt ned på slike mods som holder liv i spillminnene til folk. Det er jo bare positivt? Eller? Mulig jeg tar feil, men det kan være det er samme regler for merkevarer som dette som det er med patenter hvor man er pålagt å forsvare rettighetene. På patenter kan man ende med å miste den dersom man velger å ikke forsvare den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå