Boralis Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hei, har en åpen ordre stående hos Komplett (venter på varer) men ca hver tredje dag får jeg to mailer fra dem med ordrebekreftelse, det er ingen forandringer fra gang til gang. Noen andre som opplever dette. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Det samme får jeg på en ordre jeg har inne for jobben. Endret 16. januar 2004 av TheMatrix Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Send ein e-post til Komplett og spør da vel. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Får mange meiler ja. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det pussige er at jeg har en annen ordre som også står åpen, men denne kommer det ingen "kjærlighetsbrev fra Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det er jo nesten som komplett er en SPAM senttral. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Sikker på at ingenting er forandret? Når ordrestatus forandres pleier de å maile i vei. Kan være småting, som at status er forandret fra bekreftet til ubekreftet (sic!) og lignende. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 nei,har sjekket dem opp mot hverandre , de er nøyaktig like det var derfor det var litt rart. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 nei,har sjekket dem opp mot hverandre , de er nøyaktig like det var derfor det var litt rart. skal ikke du oppdatere spec`n din snart snekkern? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 nei,har sjekket dem opp mot hverandre , de er nøyaktig like det var derfor det var litt rart. skal ikke du oppdatere spec`n din snart snekkern? He he , joda må vel det , har faktisk ikke tenkt på den saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå