Gjest 24a70...a22 Skrevet søndag kl 09:31 Del Skrevet søndag kl 09:31 Martelè skrev (På 16.1.2025 den 19.31): Synes det høres snodig ut fordi jeg er overbevist om at der er noen for alle der ute. Spesielt etter å ha sett helt surrealistiske kombinasjoner opp gjennom åra. Varigheten på forholdene er ikke viktig for meg. Jeg fokuserer heller på det å ha erfart en kjæreste Hvorfor er det så vanskelig for noen da uansett hva de gjør? Anonymous poster hash: 24a70...a22 Lenke til kommentar
Gjest 24a70...a22 Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 🤔 Anonymous poster hash: 24a70...a22 Lenke til kommentar
bakoversalto Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) Jeg har aldri prøvd med det motsatte kjønn, slet med angst fra slutten av barneskolen og gjennom ungdomskolen, gikk til bup for å finne ut av hvorfor jeg hadde så mye angst som gjorde at jeg ikke ville gå på skolen og hadde en del fravær, fikk til slutt en asperger diagnose etter ett år med samtaler der da de vel ikke klarte å finne ut av det, vet ennå ikke hva som var problemet mitt egentlig. jeg var godt likt av alle det forblir ett mysterium. jeg gjorde ingenting etter ungdomskolen kuttet gradvis av kontakt med mine to hoved venner innen tenårene var omme. og så bare omgikk jeg min ganske store familie fra da av. hadde kontakt med hun som tok seg av de med asperger i kommunen frem til jeg var 19 som besto av at hun kom på besøk til barndomshjemmet mitt, snakket til meg som om jeg var 10 år, og snakket om strikking eller no med mamma mesteparten av tiden. jeg flyttet i en leilighet når jeg var 21, utenom handleturer gjør jeg ingenting. er nå 27, blir snart 28. Jeg har ekstremt dårlig selvtillit og ønsker ikke å påføre kvinner meg fordi jeg liker dem. det er hvorfor jeg er ensom. Endret 9 timer siden av bakoversalto Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Martelè skrev (På 16.1.2025 den 15.42): Er det ikke egentlig ganske urealistisk å gå et helt liv uten å ha hatt en kjæreste? Høres litt umulig ut Det virker som om det er en del som går til det helt ekstreme for å unngå å få kjæreste. Fra mitt ståsted virker det som om de fleste er menn, men jeg kan ta feil på det siste punktet. Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Orion666 skrev (2 timer siden): Det virker som om det er en del som går til det helt ekstreme for å unngå å få kjæreste. Fra mitt ståsted virker det som om de fleste er menn, men jeg kan ta feil på det siste punktet. Filofobi og aromantisisme er da legitime greier for noen. Haha Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Orion666 skrev (5 timer siden): Det virker som om det er en del som går til det helt ekstreme for å unngå å få kjæreste. Fra mitt ståsted virker det som om de fleste er menn, men jeg kan ta feil på det siste punktet. Kunne du ha fulgt opp med eksempler på hva du mener med "går til det helt ekstreme for å unngå å få kjæreste"? Lenke til kommentar
bakoversalto Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden virker som diskusjonen som går er, jeg mener alle burde kunne finne kjærlighet (relativt enkelt?) og mange menn er så patetiske at det er nær umulig. Jeg aner ikke hva som er det mest edruelige perspektivet på den saken. men jeg er enig med den neste personen som mener noe i tråden. Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 55 minutter siden Del Skrevet 55 minutter siden (endret) bakoversalto skrev (36 minutter siden): virker som diskusjonen som går er, jeg mener alle burde kunne finne kjærlighet (relativt enkelt?) og mange menn er så patetiske at det er nær umulig. Jeg aner ikke hva som er det mest edruelige perspektivet på den saken. men jeg er enig med den neste personen som mener noe i tråden. Hva får deg til å føle at mange menn er patetiske? Endret 54 minutter siden av Martelè Lenke til kommentar
Gjest c353d...118 Skrevet 29 minutter siden Del Skrevet 29 minutter siden Kjenner et par som ikke har hatt noen kjæreste annet enn på vgs/ungdomskole, så vil ikke anse det som noe seriøst. De er i dag 38 og 35 Han ene "sliter" ikke med det akkurat, men han har gitt opp mer eller mindre, han vil ikke senke "standarden" sin ned til det han ser rundt seg..Nemlig kompiser som blir sammen med skilte damer, damer med unger fra andre forhold og generelt mye bagasje. Eller de som blir frarøvet alt de har via bidrag mm.. Han ser at de lever et trist liv, så han sin konklusjon var " jeg har det bedre alene" Han måtte jobbe litt ekstra for å kunne kjøpe seg boligen han har hatt lyst på, men det er eneste "motgangen" egentlig..Altså det økonomiske og at man bare er 1. Ellers er det jo ikke noe motstand på deg som person i vårt samfunn. Med mindre du teller spørsmål som " skal ikke du får det kjæreste snart da " som motstand. Da kan man jo forvente en god del motstand. Han andre er litt mer sinna på verden, skylder på alle andre for hvorfor han ikke finner noe, finner bare feil hos andre ( helt legitime feil altså, jeg er ikke uenig når han sier det og forklarer ) men samtidig innser han ikke egne "feil". Så det blir bare en dårlig ond sirkel hvor ingen ting bedres. Selv har jeg observert/hjulpet en nylig skilt kamerat av meg prøve å saumfare tinder og diverse dating sider. Av kanskje 50 stk han har pratet med, så er det hittil bare vært 1 som gir et godt første inntrykk. Jeg liker å tro jeg er en god menneskekjenner, så oddsen for at man skal få alt man leter etter her i verden...Er liten om dagen. Med andre ord: Senk kravene dine så ordner det seg vis en partner er alt man ønsker seg, selv om du må velge hu på 130kg, uføretrygdet, 400.000 i usikret gjeld og 2 barn med forskjellige fedre som sier dama er splitter pine gal. De trenger kjærlighet de også ( gjelder også motsatt vei altså ) Anonymous poster hash: c353d...118 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 18 minutter siden Del Skrevet 18 minutter siden Gjest c353d...118 skrev (10 minutter siden): Med andre ord: Senk kravene dine så ordner det seg vis en partner er alt man ønsker seg, selv om du må velge hu på 130kg, uføretrygdet, 400.000 i usikret gjeld og 2 barn med forskjellige fedre som sier dama er splitter pine gal. De trenger kjærlighet de også ( gjelder også motsatt vei altså ) Anonymous poster hash: c353d...118 Dette er enten hyperbole eller genuin idioti. Ingen anna måte å si det på, ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå