petter-s Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar (endret) Skal kjøpe ny telefon som skal brukes privat og på jobb, og har ikke hatt iphone siden Iphone 4. Telefonen brukes til Facebook, messenger, snapchat, kundekontakt tlf/mail, ta bilder, spotify. Vurderer overgang til iphone, men er ikke helt solgt. Jeg ser på de vanlige utgavene, da jeg ikke ønsker en stor telefon. Fordeler, ulemper? Endret 15. januar av petter-s Lenke til kommentar
bbios Skrevet torsdag kl 16:42 Del Skrevet torsdag kl 16:42 petter-s skrev (På 15.1.2025 den 9.48): Skal kjøpe ny telefon som skal brukes privat og på jobb, og har ikke hatt iphone siden Iphone 4. Telefonen brukes til Facebook, messenger, snapchat, kundekontakt tlf/mail, ta bilder, spotify. Vurderer overgang til iphone, men er ikke helt solgt. Jeg ser på de vanlige utgavene, da jeg ikke ønsker en stor telefon. Fordeler, ulemper? Hva har du i dag da? 1 Lenke til kommentar
petter-s Skrevet torsdag kl 18:38 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 18:38 En billig Samsung Galaxy A33. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet torsdag kl 20:35 Del Skrevet torsdag kl 20:35 petter-s skrev (1 time siden): En billig Samsung Galaxy A33. Har den bra kamera da? Lenke til kommentar
petter-s Skrevet torsdag kl 20:49 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 20:49 Blir vel somregel greie nok, litt problemer med fokus på nærbilder og ledbelysning/arbeidslys som avogtil drar seg utover i bildet. Vet ikke om dette er pga omstillinger. Lenke til kommentar
bbios Skrevet torsdag kl 21:37 Del Skrevet torsdag kl 21:37 (endret) Ingen erfaring med s24, men akkurat nå prismessig s24, hvis det er likegyldig hvilke OS ville æ gått for. Endret torsdag kl 21:37 av bbios Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet fredag kl 06:50 Del Skrevet fredag kl 06:50 bbios skrev (9 timer siden): Ingen erfaring med s24, men akkurat nå prismessig s24, hvis det er likegyldig hvilke OS ville æ gått for. 100% enig dersom OS er irrelevant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå