Spillredaksjonen Skrevet i går, 06:35 Del Skrevet i går, 06:35 Her er det nye rollespillet fra The Witcher 3-regissøren Se første trailer for The Blood of the Dawnwalker. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet i går, 07:14 Del Skrevet i går, 07:14 Kul trailer med veldig the Witcher-vibber! Spent på produksjonskvaliteten, men skal definitivt følge med på dette. 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Detta ser da veldig lovende ut. Digger at det er no sted i Karpatene =) 1 Lenke til kommentar
Maladicte Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Open world > RPG > middelalder > (skumle, ikke sexy) vampyrer > fokus på story og narrativ > neiii, ikke hype meg sånn opp nå! 1 Lenke til kommentar
phraze Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Så fort jeg ser UE5 så får jeg noia.. da blir det vel 1080p på konsoll da... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Dette virker svært spennende. En blanding av Souls og Witcher, satt i Karpatene på 1400-tallet har satt meg i gang kan man si. Gameplay reveal til sommeren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå