Reg2000 Skrevet i går, 20:41 Del Skrevet i går, 20:41 Slutt å klikk på det "innholdet" de lager og de sakene som dukker opp med dem i media så forsvinner de etterhvert. 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet i går, 21:10 Del Skrevet i går, 21:10 1 hour ago, Salvesen. said: https://www.dagbladet.no/kjendis/det-beklager-jeg/82509168 Tok til fornuft heldigvis Kynikeren i meg tror at det der kun kom fordi at dem prøvde å henge ut restauranten slo tilbake på dem sjøl istedet. Dem prøvde seg jo på alt fra rasismekortet til influenserhat når greia egentlig bare oppsto fordi dem oppførte seg idiotisk. 6 1 Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden (endret) Influenserhat bør jo innføres som et fag i skolen. Gjerne så tidlig som mulig. Endret 13 timer siden av Paxville Lenke til kommentar
Poppmunn Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Milhouse85 skrev (18 timer siden): Kjenner du disse "bertene"? Eller er utsagnene dine basert helt og fult på fordommer og stigmatisering mot en gruppe mennesker du sannsynligvis ikke relaterer deg til. Dersom du tror du kjenner en person, kun ved måten man blir fremstilt på - eller fremstiller seg selv på, tar du ekstremt feil. En influenser/påvirker er ikke annet enn en reklameplakat, der målgruppen baserer seg på hva slags type "person" man er. Og det er ofte så langt fra virkeligheten du kommer. https://tv.nrk.no/serie/monsen-paa-villspor/sesong/3/episode/MUHU28000220 Jeg følger ikke med på slikt viss-vass (som jeg mener influensere driver med). Mitt "kjennskap" til disse såkalte bertene, er fra denne serien med Lars Monsen. Og her blir dem fremstilt nokså sporty, og i helt motsatt kontrast av PMS og dramaqueen-fakter. Også hvorfor i helvete skal man på død og liv henge ut kjendiser man ikke kjenner. Dette er jo personangrep så det holder etter...... mobbing rett å slett. Kjenner du disse "bertene" selv siden du whiteknighter de så hardt? 2 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 11 timer siden Forfatter Del Skrevet 11 timer siden Duriello skrev (18 timer siden): Slutt å gi disse oppmerksomhet så forsvinner problemet av seg selv. 👍 Undrer på hva de to skal gjøre for å holde på oppmerksomheten etter overgangsalderen. https://www.nettavisen.no/kjendis/wanda-mashadi-med-kjarestebilde-na-svarer-hun/s/5-95-2212736 Enda tykkere sminkelag, bertete tenåringsoppførsel og mørkere øyenbryn er jo oppbrukte triks. Kanskje blått hår og vandrende Wegovy-reklamer? 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Kassettspiller skrev (21 timer siden): All PR er god PR Og nettop derfor har flere oppdaget dette spisestedet Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Influensere er alt som er galt med den moderne verden. At de har følgere som sluker dritten de kommer med er trist. Jeg håper vi om 20 år ser tilbake på influenser epoken og ler godt av at de i det hele tatt tjente penger på dritten de la ut. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå