Spillredaksjonen Skrevet i går, 15:00 Del Skrevet i går, 15:00 Disse spillene gleder vi oss mest til i 2025 Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet i går, 15:16 Del Skrevet i går, 15:16 Ingen Death Stranding? Iaffql den jeg gleder meg mest til. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Interessant lesing. 2025 ser ut til å kunne bli det beste spillåret på lenge for min del, men snurrig nok var bare et av spillene jeg så frem til (gta6) med på listen. Spent på CIV7, Avowed, atomfall, dune:awakening, kingdom come 2 og the outer worlds 2. Så regner jeg ikke med at alle de leverer, men et er bedre enn ingen. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden (endret) Venter på Falling Frontier, håper dette kommer i år. Er ett par spill i samme gate som dette som kommer ila Q1 2025, men husker ikke navnet. (Edit* Era One) https://store.steampowered.com/app/1280190/Falling_Frontier/ Endret 1 time siden av Duriello Link Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden GTA VI Nightreign Silksong 🤡 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Jeg er veldig spent på mmo-et Chrono Oddysey, men foreløpig er lite vist av spillet. I tillegg ukjent lanseringsdato. 2 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Chaos_Niddhogg skrev (5 timer siden): Ingen Death Stranding? Iaffql den jeg gleder meg mest til. Helt enig. Death Stranding er helt klart blant topp 5 av mine beste spillopplevelser, og jeg gleder meg til oppfølgeren. Ghost of Thushima var kanskje ikke helt på samme nivå, men også et spill jeg storkoste meg med, så jeg håper oppfølgeren blir like bra. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Mgsd: snake eater Death stranding GoT GTA6 Tror det blir et bra spill år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå