Gå til innhold

Samsung Galaxy S25 tråden

Anbefalte innlegg

^fmj skrev (7 minutter siden):

Du må prøve hos Samsung, det var der det ble billigst, jeg vet ikke om noe har gått ut.

18k der nå med dårlig trade in deals. Power sin er bedre da med 3000kr uansett hva en bytter med. Ga videre 24U til min datter og iPhone 16pro lønner det seg ikke å bytte inn noen steder uansett. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Magnetar skrev (9 minutter siden):

Er det noen som har benyttet seg av trade in på samsung.com og fåt vite hvor mye de har får igjen for den gamle telefonen?

Ja, fikk igjen 4560 for en S23.

Du får et estimat først, så sender du inn telefonen, og deretter blir det gjort en vurdering av telefonen når de har den fysisk.

Mitt estimat på nettsiden var det samme jeg fikk igjen etter telefonen ble sendt inn (den var strøken).

Endret av Paxville
Lenke til kommentar
Magnetar skrev (5 timer siden):

Er det noen som har benyttet seg av trade in på samsung.com og fåt vite hvor mye de har får igjen for den gamle telefonen?

Fikk 7750 kr for en S23 Ultra. Fungerte veldig bra. Pengene tilbakebetales noen dager etter at telefonen blir godkjent. 

Lenke til kommentar
Magnetar skrev (På 13.2.2025 den 11.21):

Ja jeg fikk vite det på onsdag. men de har sagt at de har stor pågang, så det kan ta litt ekstra tid. 

Lenke til kommentar

Trade-in ble bra for meg, sendte inn strøken 24U (512G) - den fikk jeg 9,840 for -- regnestykket blir:
S25U (512G) ny 16,990 (19,490-1500 lansering-1000 kupong) minus trade-in 9,840 = 7,150 som også inkluderer BudsPro3 som jeg faktisk trengte.
Er det verdt det? neppe, men de gærne har det godt med siste modell, alltid.

Lenke til kommentar

Har lyst på en Samsung Galaxy S25U med 1Tb lagring 🙂

Og har en Samsung Galaxy S23 Ultra 512Gb med magnet deksel og kort lommebok. Er veldig fint brukt, ihvertfall ikke merker/skraper som man kan kjenne med fingeren.

Hva er beste tilbudet? Selge denne SGS23U på finn.no, levere inn en bytte billig telefon? Eller ta bytte med SGS23U imot nye SGS25U? Kjøpe SGS25U uten innbytte?
Og hva med mobil abb? Skal ikke ha noe låst abb.
Trenger ikke Airbuds, for har Samsung Galaxy Buds3 Pro ifra tidligere. Men om man får de "gratis" med gjør jo ikke noe.

EDIT

Ved innbytte på Power med min SGS23U

Oppsummering

Produktkategori
Mobil
Underkategori
Samsung
Modell
Galaxy S23 Ultra 512GB
Er enheten bøyd?
Nei
Skrur enheten seg på?
Ja
Er det skade på skjermen eller sprekk i glasset?
Nei
Har enheten andre feil eller skader?
Nei

Estimert verdi i MyPOWER-bonus
3 196,-
Endret av ray001
Lenke til kommentar
ray001 skrev (7 timer siden):

Og har en Samsung Galaxy S23 Ultra 512Gb med magnet deksel og kort lommebok. Er veldig fint brukt, ihvertfall ikke merker/skraper som man kan kjenne med fingeren.

Hva er beste tilbudet? Selge denne SGS23U på finn.no, levere inn en bytte billig telefon? Eller ta bytte med SGS23U imot nye SGS25U? Kjøpe SGS25U uten innbytte?
Trenger ikke Airbuds, for har Samsung Galaxy Buds3 Pro ifra tidligere. Men om man får de "gratis" med gjør jo ikke noe.

EDIT

Oppsummering

Produktkategori
Mobil
Underkategori
Samsung
Modell
Galaxy S23 Ultra 512GB
Er enheten bøyd?
Nei
Skrur enheten seg på?
Ja
Nei
Nei

3 196,-

Det var en dårlig deal. Har du sjekket innbytte på Samsung sine hjemmesider?

Jeg fikk 7450 kr i innbytteverdi for fadern sin S23 Ultra. I tillegg 2 000kr rabatt for abonnement (trenger kun å betale for en måned), og ytterligere 2 000kr rabatt + Galaxy Buds 3 Pro (kode: Sim2025), ved bruk av en rabattkode.

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar
ray001 skrev (11 timer siden):

EDIT

Oppsummering

Produktkategori
Mobil
Underkategori
Samsung
Modell
Galaxy S23 Ultra 512GB
Er enheten bøyd?
Nei
Skrur enheten seg på?
Ja
Nei
Nei

3 196,-

Gå på Samsung å bytt inn telefonen der. Jeg fikk 4560 for en S23 256GB.

https://www.samsung.com/no/smartphones/galaxy-s25-ultra/buy/

Endret av Paxville
Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (6 timer siden):

Det var en dårlig deal. Har du sjekket innbytte på Samsung sine hjemmesider?

Jeg fikk 7450 kr i innbytteverdi for fadern sin S23 Ultra. I tillegg 2 000kr rabatt for abonnement (trenger kun å betale for en måned), og ytterligere 2 000kr rabatt + Galaxy Buds 3 Pro (kode: Sim2025), ved bruk av en rabattkode.

Paxville skrev (1 time siden):

Gå på Samsung å bytt inn telefonen der. Jeg fikk 4560 for en S23 256GB.

https://www.samsung.com/no/smartphones/galaxy-s25-ultra/buy/

Merkelig, jeg får 3237kr (for 512G utgave)på Samsung sidene...

Har Samsung Galaxy S23 5G 512GB S911B DS, og mener den er i meget bra tilstand. Ser flere har "fått" mer enn det jeg får, og derfor lurte jeg hvorfor, og kanskje bedre med Finn.no?

Innbytte SGS23U - Samsung.jpg

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Har Plussmobil, Chili eller Telia(EDIT: ser nå Telia har binings tid på Telia hjemmeside) avtale tid(står ikke noe om dette på nettbutikk sidene)? Eller kjører de samme som Telenor som uten binings tid(står nettbutikk sidene)?

Endret av ray001
Lenke til kommentar
27 minutes ago, ray001 said:

Merkelig, jeg får 3237kr på Samsung sidene...

Har Samsung Galaxy S23 5G 512GB S911B DS, og mener den er i meget bra tilstand. Ser flere har "fått" mer enn det jeg får, og derfor lurte jeg hvorfor, og kanskje bedre med Finn.no?

Innbytte SGS23U - Samsung.jpg

Jeg fikk ca 5500 for en strøken S22U.

Dette var vel noe de hadde for oss som forhåndsbestillte s25 serien og nå har de gått tilbake til vanlige priser ser det ut som. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...