Gå til innhold

Samsung Galaxy S25 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker om jeg skal kjøpe S25 Ultra eller vente til S26 kommer neste år.

Jeg får dekket mobiltelefon gjennom min arbeidsplass, men kun hver tredje år. Kjøper jeg ny nå, så må jeg vente til S28 om 3 år før jeg kan bytte igjen.

Jeg vurderer litt å vente til neste år. Den S25 er ikke akkurat noen stor revolusjon fra S23+ jeg har hatt nå i 2 år.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
DJViking skrev (3 timer siden):

Tenker om jeg skal kjøpe S25 Ultra eller vente til S26 kommer neste år.

Jeg får dekket mobiltelefon gjennom min arbeidsplass, men kun hver tredje år. Kjøper jeg ny nå, så må jeg vente til S28 om 3 år før jeg kan bytte igjen.

Jeg vurderer litt å vente til neste år. Den S25 er ikke akkurat noen stor revolusjon fra S23+ jeg har hatt nå i 2 år.

Er i en lignende situasjon. Arbeidsgiver lar meg bytte annet hvert år, men jeg hoppet over S23 Ultra da jeg syntes den var dårligere enn min S21 Ultra. Hoppet så over S24 Ultra som også var en skuffelse og er nå ikke særlig imponert av S25 Ultra. Har holdt den i hånda og den ligger mye dårligere i hånden enn S21 Ultra.  Kan bare bruke en eneste butikk som har lite annet enn Iphone og Samsung.  Utfordringen min er at batteriet på S21 Ultra begynner bli virkelig dårlig og kan ikke se for meg 12 måneder til med mobilen. Må antagelig bite i det sure eplet og kjøpe S25 Ultra.

Har et transparent vindu av plast på dekselet på S21 Ultra hvor jeg kan både se et forminsket langt display og stoppe alarmer og slikt uten å åpne coveret. 

s21-ultra.png.c1b83f10c2c9c8ea59625a1718c98c12.png

Av ukjent grunn stoppet Samsung med dette dekselet og gikk over til ett med hull i dekselet for en forminsket skjerm. Altså mindre funksjonelt og ikke like beskyttende for skjermen. Og et slikt hull i dekselet gjør det også mindre holdbart. Dette gjorde de for S24 Ultra.

S24Ultracover.thumb.jpg.55ab16cb6cc8d697fc5c4bc01c705d04.jpg

Noen har laget deksel til S24 Ultra som var mer likt S21 Ultra, men etter hva jeg skjønner må man installere spesiell programmvare fra ukjent leverandør for å få dette til å fungere. det har jeg lite lyst til.

S24Ultraalternative.thumb.jpeg.f913de545b085f8608fa20117329d0f6.jpeg

Ingen av disse typene deksel har jeg enda sett for S25 Ultra. Håper at Samsung snart kommer med et cover som er like bra som for S21 Ultra, men er redd for at de ikke engang klarer det samme som med S24 Ultra.

Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og i dag kom denne. 

Men har hørt så mye om siste tiden at S25 Ultra på flere områder er en bedre telefon så kanskje jeg heller går den veien. Eks. at skjermen lettere ripes opp. Folk på jobb har allerede fått sine telefoner via jobben så dette var skuffende.

Kjære kunde,

Vi beklager å måtte informere deg om at bestillingen din vil bli forsinket. Vi gjør vårt beste for å sørge for at bestillingen din blir sendt snart. Den nye estimerte tiden er 20 februar. Vi beklager ulempene dette medfører.

Takk for din forståelse!

Ditt Samsung-støtteteam

96607176-87ef-4010-9222-83314c6c9366-1771274457.png

Vurderer å heve bestillingen og heller gå for en S24 Ultra. Har nå S22 Ultra.
Ulempen er at jeg har kjøpt masse tilbehør allerede som er på vei i posten.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Magnetar skrev (10 timer siden):

Samsung trade in: Må man sende med alt av tilbehør, eller holder det å kun sende inn den gamle telefonen? Samsung kunne ikke gi meg et ordetlig svar på dette.

Jeg sendte inn min S23 i orginal eske, men tok ut ladekabel og det som lå nedi. Så lenge jeg hadde esken så blir jeg kvitt den også 😛 

Har du kun telefon så skal dette holde, slik det gjør hos Telenor, hvor man kun sender telefon i en egen "papp-konvolutt"

Endret av Paxville
Lenke til kommentar
2 hours ago, mobjo said:

Hei Theo343

Har en strøken S24 Ultra 512gb med "Samsung smart view" deksel og andre deksler. Skjerm beskyttelse fra dag 1. Er du interessert i et bytte?

Hei og takk for forslaget. En av årsakene til at jeg alltid bytter til helt ny mobil er for å få et ubrukt batteri med 0 ladesykluser. Ellers takk for tilbudet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...