Myriad Skrevet onsdag kl 10:18 Del Skrevet onsdag kl 10:18 Noen som har fått sendingsinfo fra samsung? Lenke til kommentar
Scrub Lord Skrevet onsdag kl 10:54 Del Skrevet onsdag kl 10:54 Personlig kommer jeg til å beholde min S23-Ultra. 2 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet onsdag kl 11:32 Del Skrevet onsdag kl 11:32 1 hour ago, Myriad said: Noen som har fått sendingsinfo fra samsung? Tikket inn mld på morgenen i dag. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet onsdag kl 11:44 Del Skrevet onsdag kl 11:44 (endret) freedomseeker skrev (10 timer siden): https://www.phonearena.com/news/galaxy-s25-ultra-cooling-vapor-chamber-tested_id166991 Syntetisk test, så ikke like overførbart til normal bruk. Men ser ut som de kunne ha spandert på s25u en litt bedre kjøleløsning. Veldig merkelig. S25 Ultra har vel et dampkammer som er 40% større enn forrige modell, samt et spesialtilpasset varmegrensesnitt materiale som skal sørge for å fordele varmen utover et større område. Jeg har ikke brukt telefonen til noen heftige spill enda, men av alt jeg har brukt den til, så er den ikke i nærheten av å bli varm. Kan forsøke meg på lengre filming i 4k og 8k å se hvor godt den klarer den. Endret onsdag kl 11:44 av torbjornhb Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet onsdag kl 11:59 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 11:59 Fikk Mystery Boxen til Power idag "føste til og få nye galaxy" tja den stemmer vel ikke helt S25U , Watch7 44mm LTE , Buds3pro og en 10k mah powerbank fra Samsung Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet onsdag kl 12:03 Del Skrevet onsdag kl 12:03 Datafriken skrev (3 minutter siden): Fikk Mystery Boxen til Power idag "føste til og få nye galaxy" tja den stemmer vel ikke helt S25U , Watch7 44mm LTE , Buds3pro og en 10k mah powerbank fra Samsung Gratulerer 🙂. Men de tok seg godt betalt da. Hvilken størrelse lagring? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet onsdag kl 12:05 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 12:05 256gb torbjornhb skrev (1 minutt siden): Gratulerer 🙂. Men de tok seg godt betalt da. Hvilken størrelse lagring? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet onsdag kl 12:10 Del Skrevet onsdag kl 12:10 Datafriken skrev (5 minutter siden): 256gb Grattis uansett. Veldig flott klokke også. Og Buds 3 Pro er meget gode. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet onsdag kl 13:16 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 13:16 Tja har alt buds3pro + watch ultra Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet onsdag kl 14:37 Del Skrevet onsdag kl 14:37 Datafriken skrev (1 time siden): Tja har alt buds3pro + watch ultra Da ble det en litt mer kostbar telefon. Men uansett en god telefon. Får vel solgt resten, selv om finn.no oversvømmes av Buds 3 Pro om dagen. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet onsdag kl 14:50 Del Skrevet onsdag kl 14:50 Jeg tar mye bilder og video og har flere film-apper som jeg har nedlastet innhold fra for å se når jeg flyr. Hadde jeg bare hatt 256 GB ville jeg minnet stadig gått fullt. Om man stort sett bruker mobilen til å ringe og sende SMS skjønner jeg at folk klarer seg med lite minne, men da burde de vel også valgt en annen mobil. Lenke til kommentar
edge Skrevet onsdag kl 14:57 Del Skrevet onsdag kl 14:57 Hvor lang tid bruker Samsung vanligvis på å sende nylanseringer? Realistisk å ha telefon i hånda innen fredag? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet onsdag kl 16:31 Del Skrevet onsdag kl 16:31 edge skrev (1 time siden): Hvor lang tid bruker Samsung vanligvis på å sende nylanseringer? Realistisk å ha telefon i hånda innen fredag? Jeg kjøpte en S24 til modern i starten av desember. Tok overraskende nok nesten en uke, men jeg bor i distriktet. Har en følelse av at det går raskere denne gangen. Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet onsdag kl 19:46 Del Skrevet onsdag kl 19:46 Power hadde vissnok noe LIVE sending på nett i kveld der man fikk med Air buds (verdi 3000,-) på kjøpet samt 4000,- i MyPower bonus poeng.Kamerat prøvde men 4000,- i MyPoeng viste ikke ved betaling men Airbuds var satt til 0,- Han bestilte uansett Ultra da han trengte ny tlf ettersom den 10 år gamle har batteritid på kun 5-6 timer..... Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet onsdag kl 19:49 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 19:49 Potetflak er godt. skrev (3 minutter siden): Power hadde vissnok noe LIVE sending på nett i kveld der man fikk med Air buds (verdi 3000,-) på kjøpet samt 4000,- i MyPower bonus poeng.Kamerat prøvde men 4000,- i MyPoeng viste ikke ved betaling men Airbuds var satt til 0,- Han bestilte uansett Ultra da han trengte ny tlf ettersom den 10 år gamle har batteritid på kun 5-6 timer..... MyPOWER-bonusen blir utbetalt til din MyPOWER-konto iløpet av 2-3 uker Lenke til kommentar
^fmj Skrevet onsdag kl 20:03 Del Skrevet onsdag kl 20:03 Kutler skrev (På 28.1.2025 den 12.55): Får ikke til å velge noe på innbytte i det hele tatt, jeg. Begge feltene er grået ut? Edit: Bra proff den der «norske» Samsung-siden... Kan det være at du ikke har valgt farge? 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet onsdag kl 20:07 Del Skrevet onsdag kl 20:07 ^fmj skrev (4 minutter siden): Kan det være at du ikke har valgt farge? Godt poeng. Det skjedde med meg før jeg ble obs på det. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet onsdag kl 20:22 Del Skrevet onsdag kl 20:22 Noen som kan opplyse om sim-kortet i min gamle S7edge bare kan flyttes over til S25? Vet ikke om det har kommet nye sim-kort varianter siden 2016 🤷🤢 Lenke til kommentar
bbios Skrevet onsdag kl 20:44 Del Skrevet onsdag kl 20:44 Blu-Boss skrev (21 minutter siden): Noen som kan opplyse om sim-kortet i min gamle S7edge bare kan flyttes over til S25? Vet ikke om det har kommet nye sim-kort varianter siden 2016 🤷🤢 E vel nano sim på s7 Edge også Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet onsdag kl 21:24 Del Skrevet onsdag kl 21:24 Hmmmm. Ble nettopp gjort oppmerksom på at Samsung skal ta betalt for AI-funksjonene sine etter 2025, og ingen vet hvor mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå