Gå til innhold

Samsung Galaxy S25 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
freedomseeker skrev (10 timer siden):

https://www.phonearena.com/news/galaxy-s25-ultra-cooling-vapor-chamber-tested_id166991

Syntetisk test, så ikke like overførbart til normal bruk. Men ser ut som de kunne ha spandert på s25u en litt bedre kjøleløsning.  

Veldig merkelig. S25 Ultra har vel et dampkammer som er 40% større enn forrige modell, samt et spesialtilpasset varmegrensesnitt materiale som skal sørge for å fordele varmen utover et større område.

Jeg har ikke brukt telefonen til noen heftige spill enda, men av alt jeg har brukt den til, så er den ikke i nærheten av å bli varm. Kan forsøke meg på lengre filming i 4k og 8k å se hvor godt den klarer den.

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

Jeg tar mye bilder og video og har flere film-apper som jeg har nedlastet innhold fra for å se når jeg flyr. Hadde jeg bare hatt 256 GB ville jeg minnet stadig gått fullt. Om man stort sett bruker mobilen til å ringe og sende SMS skjønner jeg at folk klarer seg med lite minne, men da burde de vel også valgt en annen mobil.

Lenke til kommentar
edge skrev (1 time siden):

Hvor lang tid bruker Samsung vanligvis på å sende nylanseringer? Realistisk å ha telefon i hånda innen fredag? 

Jeg kjøpte en S24 til modern i starten av desember. Tok overraskende nok nesten en uke, men jeg bor i distriktet. Har en følelse av at det går raskere denne gangen.

Lenke til kommentar

Power hadde vissnok noe LIVE sending på nett i kveld der man fikk med Air buds (verdi 3000,-) på kjøpet samt 4000,- i MyPower bonus poeng.Kamerat prøvde men 4000,- i MyPoeng viste ikke ved betaling men Airbuds var satt til 0,-
Han bestilte uansett Ultra da han trengte ny tlf ettersom den 10 år gamle har batteritid på kun 5-6 timer.....

Lenke til kommentar
Potetflak er godt. skrev (3 minutter siden):

Power hadde vissnok noe LIVE sending på nett i kveld der man fikk med Air buds (verdi 3000,-) på kjøpet samt 4000,- i MyPower bonus poeng.Kamerat prøvde men 4000,- i MyPoeng viste ikke ved betaling men Airbuds var satt til 0,-
Han bestilte uansett Ultra da han trengte ny tlf ettersom den 10 år gamle har batteritid på kun 5-6 timer.....

MyPOWER-bonusen blir utbetalt til din MyPOWER-konto iløpet av 2-3 uker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...