Gå til innhold

Samsung Galaxy S25 tråden

Anbefalte innlegg

bbios skrev (5 minutter siden):

Hvordan i alle dager klarte du å få over 6k for den ? 

Telefonen fikk en innbytteverdi på 2500 kr ekstra. I tillegg 2000 kr rabatt for en måned med et ICE abonnement jeg slettede har, pluss rabattkoden som gir 2000 kr rabatt og Galaxy Buds 3 Pro.

I går kveld kjøpte jeg til fadern også. Han endte opp med en totalpris på 6500 kr for S25 Ultra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, DrAlban3000 said:

Samsung S25 Ultra er en av de dyreste telefonene man kan kjøpe fra det jeg anser som et selskap som er verdensledende innen telefoni.

At det ikke har noe å si i praksis er for meg ikke korrekt, det er ofte jeg er ute å farter og da er det flere små pitstop med lading, at S25 krever en time for 0-100 lading når 4-5 år gamle telefoner som kostet en brøkdel klarer det på 20 minutter er ekstremt. Hvor kjedelig er det ikke i en hektisk hverdag når man går bort til telefonen under lading og ser at man har ladet i 20 minutter og har økt 27%. Det forkorter levetiden på telefonen vesentlig når man vet at batterislitasje kan forekomme ganske tidlig for de som bruker telefonen mye i hverdagen.

Bruker selv ikke Samsung idag, men er på utkikk etter ny telefon nå. Når jeg da ser at det nesten ikke har skjedd noe siden 2020 synes jeg det var litt rart. 

Sånn jeg har forstått det, så er det noen ting som forringer batterier.. 

Hurtiglading. Gjelder både mobil og elbil. 

Lade til 100% 

Utlade tlf helt til 0%

Batterier lever vel lengst når de holdes mellom 80-20%

• Liker 1
Lenke til kommentar
Trene Arnholdt skrev (18 minutter siden):

Sånn jeg har forstått det, så er det noen ting som forringer batterier.. 

Hurtiglading. Gjelder både mobil og elbil. 

Lade til 100% 

Utlade tlf helt til 0%

Batterier lever vel lengst når de holdes mellom 80-20%

Det er jeg klar over. Med elbilene jeg eier og har eid har det vært lettere å være smart med slikt, med telefonen er det litt vanskeligere å holde denne rutinen. 

Det er dog ikke et svar på hvorfor utviklingen har stagnert. Tenk om en elbilprodusent leverte en ny bil idag til 3x prisen av en Tesla model Y og ladet 35% av hastigheten. 

"Det er for å spare batteriet" hadde ikke vært akseptert som grunn og bør ikke være det med telefoner heller imo

Lenke til kommentar
edge skrev (2 timer siden):

Jepp😅 Ene og alene fordi jeg er lei av å måtte bruke begge hendene for å navigere effektivt rundt. 

Du kommer neppe til å angre.

Selv ble jeg lei digre telefoner, gikk fra S20 Ultra til vanlig S23, og iPhone Pro Max til vanlig Pro, kommer aldri til å gå tilbake til disse upraktiske digre flakene som stikker ut av lomma og som du må bruke 2 hender på.

Endret av Paxville
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
edge skrev (4 timer siden):

Jepp😅 Ene og alene fordi jeg er lei av å måtte bruke begge hendene for å navigere effektivt rundt. 

Du er ikke alene om å gjøre dette. Gikk fra s24u tilbake til 16 pro og ekstra areal på skjermen er ikke et savn i det hele tatt. De «små» telefonen er blitt ganske store de også, men fortsatt vesentlig bedre å betjene med en hånd. 

Håper de lager en mindre, men tykkere ultra i fremtiden. Hadde lett valgt den over tablet versjonen så lenge de beholder hardware og har bra batteri. Som regel så firer de på hardware når de skal lage mindre fysisk telefon :( Lag den heller tykkere sier nå jeg siden man allerede har kamera som stikker ut.. 

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (13 timer siden):

Telefonen fikk en innbytteverdi på 2500 kr ekstra. I tillegg 2000 kr rabatt for en måned med et ICE abonnement jeg slettede har, pluss rabattkoden som gir 2000 kr rabatt og Galaxy Buds 3 Pro.

I går kveld kjøpte jeg til fadern også. Han endte opp med en totalpris på 6500 kr for S25 Ultra.

6500 😮 hva er trikset? S24U i innbytte?

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (13 timer siden):

Altså er dette på Samsung sine sider?
Prøvde innbytte med  iPhone 13 pro Max , ikke noe ekstra innbytte verdi hvertfall.
men med kode+ abonnement+innbytte ble total prisen kr8064 for s25ultra+ ørepropper. 

Lenke til kommentar
minim skrev (1 time siden):

Du er ikke alene om å gjøre dette. Gikk fra s24u tilbake til 16 pro og ekstra areal på skjermen er ikke et savn i det hele tatt. De «små» telefonen er blitt ganske store de også, men fortsatt vesentlig bedre å betjene med en hånd. 

Håper de lager en mindre, men tykkere ultra i fremtiden. Hadde lett valgt den over tablet versjonen så lenge de beholder hardware og har bra batteri. Som regel så firer de på hardware når de skal lage mindre fysisk telefon :( Lag den heller tykkere sier nå jeg siden man allerede har kamera som stikker ut.. 

Helt enig der. Når Apple klarer det med Pro/Pro Max så har de jo oppskriften og. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...