Gå til innhold

Samsung Galaxy S25 tråden

Anbefalte innlegg

Potetflak er godt. skrev (21 minutter siden):

Nyttig innstilling takk  :)
Vet du om man kan velge en annen lyd for gjentagende varsel?
Ikke optimalt at gjentagende varsel lyd er den samme som hoved SMS lyden for da vet
man ikke om varsel er en ny SMS eller påminnelse for gammel SMS ?

Tror dessverre ikke det er mulig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
thomassit0 skrev (8 timer siden):

Ja det er som magsafe på iphone, det er sterke magneter inne i dekselet. Om du fester noe på det så sitter det veldig godt fast. 

virker S-pen skikkelig med disse casene? Hadde et lommebok deksel til en annen ultra tidligere og den slo ut S-pen funksjon på deler av skjermen. 

Lenke til kommentar
minim skrev (På 20.2.2025 den 22.17):

virker S-pen skikkelig med disse casene? Hadde et lommebok deksel til en annen ultra tidligere og den slo ut S-pen funksjon på deler av skjermen. 

Det har fungert med min SGS23U på den case`en jeg linket til.

Lenke til kommentar

Har kopiert ALT ifra min gamle SGS23U til min nye SGS25U(med usb kabel), men det er ikke alt som kommer med. Og spesielt ifra FB Messenger. Der mangler det alt ifra 24 mai 2024 og frem til idag....

Dette selv om FB Messenger er oppdatert(drar ned og oppdaterer), restarter app og mobilen. Vil bare ikke få med alle meldingene. Er det på noen måter å få med seg alle siste meldinger?  

EDIT: Never mind, fant ut av det. Avinnstallerte, og innstallerte igjen så kom det med.

Endret av ray001
  • Liker 1
Lenke til kommentar
ray001 skrev (1 time siden):

Har kopiert ALT ifra min gamle SGS23U til min nye SGS25U(med usb kabel), men det er ikke alt som kommer med. Og spesielt ifra FB Messenger. Der mangler det alt ifra 24 mai 2024 og frem til idag....

Dette selv om FB Messenger er oppdatert(drar ned og oppdaterer), restarter app og mobilen. Vil bare ikke få med alle meldingene. Er det på noen måter å få med seg alle siste meldinger?  

EDIT: Never mind, fant ut av det. Avinnstallerte, og innstallerte igjen så kom det med.

Min messenger krevde 40 siffer kode for å låse opp krypterte meldinger. Jævla tull facebook har tredd nedover øra våre. Vil ikke ha det der, men får ikke deaktivert det. Koden kunne jeg finne på min iphonen 16 pro som jeg hadde nullstilt og bytta S25U med.. 

Lenke til kommentar
minim skrev (1 time siden):

Min messenger krevde 40 siffer kode for å låse opp krypterte meldinger. Jævla tull facebook har tredd nedover øra våre. Vil ikke ha det der, men får ikke deaktivert det. Koden kunne jeg finne på min iphonen 16 pro som jeg hadde nullstilt og bytta S25U med.. 

Jeg slapp og legge inn noen koder jeg da 🙂

Lenke til kommentar
ray001 skrev (1 time siden):

Jeg slapp og legge inn noen koder jeg da 🙂

Men du hadde gjerne den gamle og fikk de med over. Jeg opprettet fra scratch. Var samme greia med Google kontoen siden den nektet å la meg sende kode på sms siden jeg hadde en tryggere måte å låse opp på i iphonen 16 YouTube appen.. Måtte ta nød unlock og vente 6 timer. Er snart blitt så sikkert at det ikke er brukende :)

Lenke til kommentar
minim skrev (11 timer siden):

Men du hadde gjerne den gamle og fikk de med over. Jeg opprettet fra scratch. Var samme greia med Google kontoen siden den nektet å la meg sende kode på sms siden jeg hadde en tryggere måte å låse opp på i iphonen 16 YouTube appen.. Måtte ta nød unlock og vente 6 timer. Er snart blitt så sikkert at det ikke er brukende :)

Det problemet du beskriver er håpløst. Jeg jobber delvis med å teste telefoner. Har sikkert ti ulike modeller liggende, og diverse kode sendes jo helt random til ulike modeller. Kjempe moro hver gang man skal logge inn i en på en ny nettside eller app 🙄

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...