mandela Skrevet mandag kl 10:06 Del Skrevet mandag kl 10:06 Kom en oppdatering i dag, med sikkerhetsfikser for februar blant annet. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet mandag kl 11:28 Del Skrevet mandag kl 11:28 Litt morsomt at den skulle komme et par timer etter jeg skrev innlegget 😅 Lenke til kommentar
obygda Skrevet mandag kl 11:33 Del Skrevet mandag kl 11:33 robertaas skrev (13 timer siden): Noe ser ut til å ha blitt bedret. Bilde tatt under vanskelige lysforhold med S21 Ultra og S25 Ultra. Trenger kanskje ikke si hva som er hva. Nei - men det må nesten være noe feil med den S21 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet mandag kl 11:33 Del Skrevet mandag kl 11:33 Magnetar skrev (3 minutter siden): Litt morsomt at den skulle komme et par timer etter jeg skrev innlegget 😅 Det er vel mange i Sørkorea som følger denne tråden... Fikk oppdatering til januar 2025 i januar for S21 Ultra så det er vel litt tilfeldig hva som kommer først. 1 Lenke til kommentar
obygda Skrevet mandag kl 11:37 Del Skrevet mandag kl 11:37 robertaas skrev (18 timer siden): Prøver å få til å åpne låsskjerm med 4-siffret pin uten å klikke "OK" slik man kan på S21 Ultra. Det er nå en begrensning på at man må bruke 6 siffer for dette. Det har vært workaround med å sette pin til 6 siffer, fjerne OK og så endre det til 4, men Samsung har nå fjernet dette. Utrolig at Samsung bruker ressurser på å gjøre brukeropplevelsen dårligere. Mulig de prøver å gjør alt sikrere...og i dagens verden er det ofte ensbetydende med dårligere brukeropplevelse.. Veien fra oppegående,betalende skattebetaler til dement,NAV klient fremstår som stadig kortere dessverre. Har et VELL av 2FA app'er og når man bytter mobil er det et sant helvete å få alt på plass igjen. Noen ganger havner man i catch-22 også... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet mandag kl 11:39 Del Skrevet mandag kl 11:39 obygda skrev (1 minutt siden): Nei - men det må nesten være noe feil med den S21 Merk at det var under vanskelige lysforhold så da vil forskjellen være mye større enn ellers. Har drevet mye testing av elektronikk i jobb og da vet jeg å gå rett til randeksemplene for funksjonalitet for å klart se forkjeller. Lenke til kommentar
obygda Skrevet mandag kl 11:45 Del Skrevet mandag kl 11:45 robertaas skrev (4 minutter siden): Merk at det var under vanskelige lysforhold så da vil forskjellen være mye større enn ellers. Har drevet mye testing av elektronikk i jobb og da vet jeg å gå rett til randeksemplene for funksjonalitet for å klart se forkjeller. Kan så være - men ingenting var i fokus på S21 - og selv i bekmørket - så lenge det er ett lys man kan se , så kan man stille inn at noe får fokus...her var alt ute av fokus Lenke til kommentar
robertaas Skrevet mandag kl 20:02 Del Skrevet mandag kl 20:02 obygda skrev (8 timer siden): Kan så være - men ingenting var i fokus på S21 - og selv i bekmørket - så lenge det er ett lys man kan se , så kan man stille inn at noe får fokus...her var alt ute av fokus Nettopp. Brukte bare pek og klikk som de fleste bruker. De fleste vil ha problemer med å bruke mere funksjonalitet enn det. Ja, de ville ikke engang oppdaget at bildet var ute av fokus før senere. Med s25 Ultra kan man altså regne med skarpe bilder selv under vanskelige forhold bare man klaret peke i riktig retning og trykke på knappen. Lenke til kommentar
bbios Skrevet mandag kl 23:22 Del Skrevet mandag kl 23:22 For en som ikke har hatt ultra modellen fra Samsung før, s24u eller s25u? Lenke til kommentar
edge Skrevet mandag kl 23:27 Del Skrevet mandag kl 23:27 bbios skrev (2 minutter siden): For en som ikke har hatt ultra modellen fra Samsung før, s24u eller s25u? Med mindre du kommer til å bruke bluetooth-funksjonen i S-pen mye så er vel S25U bedre på alt. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet i går, 00:04 Del Skrevet i går, 00:04 ray001 skrev (På 20.2.2025 den 13.22): Har ikke fått nye 25 enda, har 23U, og 95% av gangene jeg har ladet har jeg maks ladet til 80% på batteriet. Det tror jeg er lurest Dette vil nok være best for batteriet. Samtidig har jeg hatt min S22 i snart 3 år, alltid ladet til 100% og aldri slitt noe med batteri, så YMMV. Lenke til kommentar
Killamano Skrevet i går, 05:52 Del Skrevet i går, 05:52 Magnetar skrev (På 18.2.2025 den 12.41): Jippi! Har du fått penga? Har gått 1 uke siden jeg fikk den mailen der og har fortsatt ikke sett snurten av penga Lenke til kommentar
minim Skrevet i går, 06:47 Del Skrevet i går, 06:47 bbios skrev (7 timer siden): For en som ikke har hatt ultra modellen fra Samsung før, s24u eller s25u? Jeg merker ingen forskjell utover utforming på telefonen, men sånn er det nå blitt med alle telefoner om dagen. Begge er bra Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet i går, 10:25 Del Skrevet i går, 10:25 (endret) bbios skrev (11 timer siden): For en som ikke har hatt ultra modellen fra Samsung før, s24u eller s25u? Bildene på S25 Ultra er hakket bedre jevnt over, og flere hakk bedre ved bruk av ultravidvinkel og makro. Personlig synes jeg også S25 Ultra ligger bedre i hånden, og ikke minst føles lettere. Endret i går, 10:25 av torbjornhb Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet i går, 11:41 Del Skrevet i går, 11:41 Noen som vet om hvordan jeg kan sjekke kvaliteten på video avspilling? Feks vet ikke om video blir vist med HDR da jeg ikke får noe HDR logo når video starter….som jeg gjør på tv? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet i går, 13:29 Forfatter Del Skrevet i går, 13:29 gått 1 uke her siden Trade In min på s22u var godkjent ennå ingen kr på konto Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet i går, 13:30 Del Skrevet i går, 13:30 (endret) Datafriken skrev (Akkurat nå): gått 1 uke her siden Trade In min på s22u var godkjent ennå ingen kr på konto Jeg fikk høre fra samsung at det kunne ta opp mot 3 uker før det blir kreditert pga stor pågang. Endret i går, 13:30 av thomassit0 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet i går, 13:30 Forfatter Del Skrevet i går, 13:30 thomassit0 skrev (Akkurat nå): Jeg fikk høre fra samsung at det kunne ta opp mot 3 uker før det blir kreditert pga stor pågang. Gøy 1 Lenke til kommentar
Paxville Skrevet i går, 14:30 Del Skrevet i går, 14:30 Da går det tydeligvis raskere hos telenor. Der tar det 2-3 dager (tror det tok 2 dager hos meg, gikk fra 13 Pro til 16 Pro) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå