ray001 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar (endret) Noen som har testet PazerGlass Privacy på de nye Samsung Galaxy serien? https://nettbutikk.talkmore.no/mobiltilbehor/skjermbeskyttelse/panzerglas/panzerglass-privacy-sam-s25-ultra-uwf Hvordan er den i bruk? Mister man lysstyrke? Er det noe negativt med den? PanzerGlass Privacy Samsung Galaxy S25 Ultra Skjermbeskytter fra PanzerGlass™ er designet for å gjøre innhold på skjermen praktisk talt usynlig for alle andre unntatt deg. God beskyttelse om du skulle være uheldig å miste mobilen i bakken og dreper opptil 99,99% av overflatebakterier. Enkel å sette på og gir krystallklar visning av skjermen din. Personvernfilter – innhold på skjermen blir usynlig for alle andre enn deg Fallbeskyttelse på høyt nivå Dreper opptil hele 99,99% av overflatebakterier Enkel installasjon – perfekt på første forsøk Dekker hele frontflaten på telefonen din og gir krystallklar visning 100+ stk. på lage Endret 16. februar av ray001 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Hvordan er ICE mobil abb? Sist jeg testet ICE så gikk det RETT I RETUR, rett og slett ubrukelig. Men det var noen år siden, og sikkert før Lyse kjøpte ICE. Er ICE bra idag? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar ray001 skrev (12 minutter siden): Hvordan er ICE mobil abb? Sist jeg testet ICE så gikk det RETT I RETUR, rett og slett ubrukelig. Men det var noen år siden, og sikkert før Lyse kjøpte ICE. Er ICE bra idag? Hva var problemet? ICE går snart over til Telenor sitt nett der de selv ikke har dekning. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Hvilke deksler har dere valgt? Jeg ser etter deksel med magnetisk bakdel, der jeg kan feste mobilen til alt som er magnetisk(jern). Har sett på dette. https://magbak.com/products/magbak-for-galaxy-s25-series?variant=42163713441873 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar (endret) ^fmj skrev (25 minutter siden): Hva var problemet? ICE går snart over til Telenor sitt nett der de selv ikke har dekning. Det var 4G ruter og internett abb. til PC. Værste jeg har opplevd 🙂 Jeg tror jeg bor på en plass som kan være en grå sone. Har ICE WiFi tale? EDIT - https://www.ice.no/sok/?ord=wifi+tale - De har det ja Endret 15. februar av ray001 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar ray001 skrev (55 minutter siden): Det var 4G ruter og internett abb. til PC. Værste jeg har opplevd 🙂 Jeg tror jeg bor på en plass som kan være en grå sone. Har ICE WiFi tale? EDIT - https://www.ice.no/sok/?ord=wifi+tale - De har det ja Flere på forumet som benytter ICE data frihet + ekstra SIM, det fungerer visst bra har jeg inntrykk av. Det skal egentlig ikke fungere på annet enn hoved-SIM, men det gjør visst det likevel. Bekjent har ICE mobilt bredbånd, ikke hørt at han har hatt noen problemer. Veldig lett bruk da, det skal sies. En jeg kjenner var noe plaget med sitt mobilabonnement fra ICE, måtte bytte. Plaget med hakking under samtale, det var i grenseland mellom ICE sitt eget nett og Telia. 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Hei vurderer en S25 siden min S23 sitt batteri går fort nedover. Bruker telefonen temmelig mye i løpet av dagen og derfor lade den ofte Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Noen som har testet "Live Translate for telefonsamtaler med Galaxy AI" SGS25ULTRA? Er det ifra norsk språk til andre språk? Og motsatt? Mener det ikke er på min SGS23ULTRA som jeg har nå. Og nå ser jeg at SGS25ULTRA skal ha "Live Translate for telefonsamtaler med Galaxy AI" Lenke til kommentar
minim Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar ray001 skrev (På 15.2.2025 den 22.37): Noen som har testet PazerGlass Privacy på de nye Samsung Galaxy serien? https://nettbutikk.talkmore.no/mobiltilbehor/skjermbeskyttelse/panzerglas/panzerglass-privacy-sam-s25-ultra-uwf Hvordan er den i bruk? Mister man lysstyrke? Er det noe negativt med den? PanzerGlass Privacy Samsung Galaxy S25 Ultra Skjermbeskytter fra PanzerGlass™ er designet for å gjøre innhold på skjermen praktisk talt usynlig for alle andre unntatt deg. God beskyttelse om du skulle være uheldig å miste mobilen i bakken og dreper opptil 99,99% av overflatebakterier. Enkel å sette på og gir krystallklar visning av skjermen din. Personvernfilter – innhold på skjermen blir usynlig for alle andre enn deg Fallbeskyttelse på høyt nivå Dreper opptil hele 99,99% av overflatebakterier Enkel installasjon – perfekt på første forsøk Dekker hele frontflaten på telefonen din og gir krystallklar visning 100+ stk. på lage Prøvde det på s24u og det er bare plagsomt. Det stjeler noe lys med innsikt rett inn også, men skjermene er lyssterke nok til at man kan korrigere for det. Det mest irriterende var at jeg la merke til hvor ofte jeg ikke er 90 grader på telefon når jeg bruker den og hvor mye det begrenset bruke. Min røyk av etter en uke til fordel for en blank. Kunne ikke se den skikkelig i bil, på skrivebordet osv. ray001 skrev (På 15.2.2025 den 22.44): Hvordan er ICE mobil abb? Sist jeg testet ICE så gikk det RETT I RETUR, rett og slett ubrukelig. Men det var noen år siden, og sikkert før Lyse kjøpte ICE. Er ICE bra idag? Jeg byttet til ice i starten av januar. Har i grunnen bare positivt å si utover elendig opplevelse hos Elkjøp. Jeg burde selvsagt sjekket selv først.. Jeg tok binding der og da får man bare halvparten av avslaget som ice selv gir. Jeg tok også binding med for stort abo i stede for å ta et lite + fri data som ville vært mer gunstig. 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Får man earbuds om man kjøper SGS25ULTRA nå? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Der var jeg for treg på med ICE abb, satt opp prisen der og 😞 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar (endret) Fikk en SGS25U 1Tb til Totalt: 17 685 kr inkludert Galaxy Buds3 Pro. Nå blir det salg at en fint brukt SGS23U med deksler. Hva har dere fått solg deres mobiler for? EDIT: Dette var uten binding på mobil abb. Endret tirsdag kl 08:31 av ray001 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar tsetsefluen skrev (På 16.2.2025 den 12.15): Hei vurderer en S25 siden min S23 sitt batteri går fort nedover. Bruker telefonen temmelig mye i løpet av dagen og derfor lade den ofte OK..? Var det noe du lurte på da, eller ville du bare holde oss oppdatert? Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar ray001 skrev (18 timer siden): Noen som har testet "Live Translate for telefonsamtaler med Galaxy AI" SGS25ULTRA? Er det ifra norsk språk til andre språk? Og motsatt? Mener det ikke er på min SGS23ULTRA som jeg har nå. Og nå ser jeg at SGS25ULTRA skal ha "Live Translate for telefonsamtaler med Galaxy AI" Live Translate er på S23+ i det minste. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Markiii skrev (3 minutter siden): OK..? Var det noe du lurte på da, eller ville du bare holde oss oppdatert? Var bare usikker om jeg skulle kjøpe en ny eller ikke Lenke til kommentar
spetter Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Hvordan gikk det, eller hvordan går det, med satellitttelefonfunksjonen i Samsung Galaxy S25? Jeg hørte at det var snakk om at Samsung overlot ansvaret for denne funksjonen til hver enkelt mobiloperatør. Burde ikke Samsung ha tatt ansvar selv, slik at funksjonen fungerer på tvers av både land og operatører Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Markiii skrev (2 timer siden): Live Translate er på S23+ i det minste. Ja, men ikke ifra og til norsk? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar tsetsefluen skrev (2 timer siden): Var bare usikker om jeg skulle kjøpe en ny eller ikke Finn ut hvilke tidet er dårlig ifra. Se på om du har innstallert en app, og avinstallere den. Sjanse at det kommer om det er appen som problemet 🫣 Evt om du har justert opp oppløsning på skjermen(kanskje en app som bruker det og har skrudd på?), evt høyere lysstyrke? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar spetter skrev (2 timer siden): Hvordan gikk det, eller hvordan går det, med satellitttelefonfunksjonen i Samsung Galaxy S25? Jeg hørte at det var snakk om at Samsung overlot ansvaret for denne funksjonen til hver enkelt mobiloperatør. Burde ikke Samsung ha tatt ansvar selv, slik at funksjonen fungerer på tvers av både land og operatører Ja mener Samsung har overlat til mobiloperatør ja. Og tror ikke det blir med det første i Norge ihvertfall 🫣🤔😬 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå