edge Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Noen som har erfaringer med Zagg Glass Elite skjermbeskyttere? Ser Komplett har de til samtlige S25-modeller til 99kr. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar edge skrev (55 minutter siden): Noen som har erfaringer med Zagg Glass Elite skjermbeskyttere? Ser Komplett har de til samtlige S25-modeller til 99kr. Ikke testet den, men veldig fornøyd med denne typen for alle telefoner jeg har hatt og har. https://www.phonelife.no/mobilbeskyttelse/samsung/galaxy-s25-ultra/samsung-galaxy-s25-ultra-skjermbeskytter-linsebeskyttelse/samsung-galaxy-s25-ultra-screen-protector-glas-tr-ez-fit-2-pack?nosto=productcategory-nosto-3-copy Lenke til kommentar
Myriad Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Theo343 skrev (18 timer siden): Og i dag kom denne. Men har hørt så mye om siste tiden at S25 Ultra på flere områder er en bedre telefon så kanskje jeg heller går den veien. Eks. at skjermen lettere ripes opp. Folk på jobb har allerede fått sine telefoner via jobben så dette var skuffende. Vurderer å heve bestillingen og heller gå for en S24 Ultra. Har nå S22 Ultra. Ulempen er at jeg har kjøpt masse tilbehør allerede som er på vei i posten. Pinkgold fargen eller? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar 12 hours ago, Myriad said: Pinkgold fargen eller? Jade green eller hva den het. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Jeg har touchproblemer på min standard S25. Må ofte trykke to ganger for at den skal registrere touch. Bruker Samsungs offisielle anti-glare-skjermbeskytter og har ikke prøvd uten ennå. Har testet å aktivere ekstra trykkfølsomhet uten at det funker. Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Magnetar skrev (9 timer siden): Jeg har touchproblemer på min standard S25. Må ofte trykke to ganger for at den skal registrere touch. Bruker Samsungs offisielle anti-glare-skjermbeskytter og har ikke prøvd uten ennå. Har testet å aktivere ekstra trykkfølsomhet uten at det funker. Ingen problemer med min, bruker Spigen Glas.tR Ez Fit. Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Magnetar skrev (På 6.2.2025 den 8.09): Jeg har touchproblemer på min standard S25. Må ofte trykke to ganger for at den skal registrere touch. Bruker Samsungs offisielle anti-glare-skjermbeskytter og har ikke prøvd uten ennå. Har testet å aktivere ekstra trykkfølsomhet uten at det funker. Du får billige skjermbeskyttere av glass på f.eks. Temu som fungerer greit med fingeravtrykk (det står eksplisitt at de er laget for å fungere med fingeravtrykksleser). Må bare sørge for at fingeren ikke er knusktørr. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Har omtrent samme problem med registrering av trykk på min S23. Heldigvis så går det ikke ut over noe viktig. Det blir mest irriterende for meg Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar tsetsefluen skrev (2 timer siden): Har omtrent samme problem med registrering av trykk på min S23. Heldigvis så går det ikke ut over noe viktig. Det blir mest irriterende for meg Bruker du skjermbeskytter? Veldig irriterende, ja. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar @Magnetar bruker ikke, men av og til må jeg trykke to ganger. Bra det ikke har skjedd under bestillinger av dyre varer da,at jeg har bestilt dobbelt. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Noen som kan anbefale lommebok deksel m/kort plass til S25 Ultra? Vet ikke om det er noe fordel med Samsung sine egne i forhold til funksjoner osv? Lenke til kommentar
Killamano Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Noen som vet hvor mye samsung rewards poengene er verdt? Man fikk jo 50k ekstra, så skal motta 62500 poeng om ikke så lenge. Hvis beregningen min er riktig basert på Google så er 1p 0.005 dollar, så 62500 poeng tilsvarer 312 dollar som igjen er 3500kr ca... Det er nesten for godt til å være sant? Seff kan man ikke ta ut de penga elns men det er jo f.eks 2/3 av prisen til galaxy watch 7 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar (endret) Killamano skrev (1 time siden): Noen som vet hvor mye samsung rewards poengene er verdt? Man fikk jo 50k ekstra, så skal motta 62500 poeng om ikke så lenge. Hvis beregningen min er riktig basert på Google så er 1p 0.005 dollar, så 62500 poeng tilsvarer 312 dollar som igjen er 3500kr ca... Det er nesten for godt til å være sant? Seff kan man ikke ta ut de penga elns men det er jo f.eks 2/3 av prisen til galaxy watch 7 Du kan stryk to nuller, 62500 er 625 kroner. Noen som har prøvd hvordan en S25 passer i et deksel laget for S24? Endret 9. februar av ^fmj Lenke til kommentar
Killamano Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar ^fmj skrev (8 timer siden): Du kan stryk to nuller, 62500 er 625 kroner. Noen som har prøvd hvordan en S25 passer i et deksel laget for S24? For godt til å være sant ja haha Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar ^fmj skrev (9 timer siden): Du kan stryk to nuller, 62500 er 625 kroner. Noen som har prøvd hvordan en S25 passer i et deksel laget for S24? Funker supert 🙂. Byttet i går. Var identisk. 1 Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar (endret) I går fikk jeg endelig inn oppdatering for Nav Star for UI 7 som fikser de klassiske strykebevegelsene på telefonen. Man får da tilbake de tre strykebevegelsene nederst på skjermen. Nav star gir ekstra valg under navigeringslinjevalget i innstillinger: Installeres via Good Lock som lastes ned fra Samsung store. Endret 11. februar av Andyoid Lenke til kommentar
Killamano Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Noen andre som ikke har mulighet til å legge til fingeravtrykk under arbeidsprofilsikkerhet? Kunne det på S23'en men ser ikke noen mulighet til det på S25. Ser på Google at flere sliter med å lage arbeidsprofil via Intune i det hele tatt tho Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Blu-Boss skrev (På 8.2.2025 den 17.11): Noen som kan anbefale lommebok deksel m/kort plass til S25 Ultra? Vet ikke om det er noe fordel med Samsung sine egne i forhold til funksjoner osv? Har Samsung gitt ut et lommebokdeksel til S25 Ultra da? I farten kan jeg ikke komme på å ha sett noen. Jeg liker Nilkin CamShield, jeg har ikke lommebokdeksel. Dux Ducis og CaseMe syns jeg gir mye for pengene, disse selges i norske butikker, men jeg kjøper som regel på AliExpress. Lenke til kommentar
minim Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Er det fortsatt gode tilbud der ute som får prisen ned i 12-13k? Fant 3k ned ved innbytte tlf hos power, men blir fortsatt en del over det folk betalte ved lansering Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar minim skrev (4 timer siden): Er det fortsatt gode tilbud der ute som får prisen ned i 12-13k? Fant 3k ned ved innbytte tlf hos power, men blir fortsatt en del over det folk betalte ved lansering Du må prøve hos Samsung, det var der det ble billigst, jeg vet ikke om noe har gått ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå