Gå til innhold

Samsung Galaxy S25 tråden

Anbefalte innlegg

torbjornhb skrev (11 timer siden):

Veldig merkelig. S25 Ultra har vel et dampkammer som er 40% større enn forrige modell, samt et spesialtilpasset varmegrensesnitt materiale som skal sørge for å fordele varmen utover et større område.

Jeg har ikke brukt telefonen til noen heftige spill enda, men av alt jeg har brukt den til, så er den ikke i nærheten av å bli varm. Kan forsøke meg på lengre filming i 4k og 8k å se hvor godt den klarer den.

Ser ut til å ha vært feil med den telefonen, han her fikk et langt bedre resultat:

Endret av freedomseeker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
edge skrev (20 timer siden):

Hvor lang tid bruker Samsung vanligvis på å sende nylanseringer? Realistisk å ha telefon i hånda innen fredag? 

Mine kommer i morgen. Sendt onsdag. Gikk raskt denne gangen. 

Er nok sikkert noen som får den i dag om de bor sentralt 🙂

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar
Ruben1987 skrev (4 timer siden):

Hvem selger S25 til 6490 med Telenor?

Det er hos Elkjøp med Telia eller Telenor. Om man velger Telenor står det ingen avtaletid, men antar det samme gjelder for Telia, ser ingenting om binding. Men jeg endte opp med å bestille hos Samsung likevel, 7490 kroner med sim2025-kode og abonnement. Da fikk jeg også Buds3 Pro gratis og 256GB lagringskapasitet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fant jo ut greia med "sim2025" koden , den gjelder for når man egentlig skal kjøpe s25 med abonnement

Men når jeg adder Chili til en s25 ordre så går prisen ned med 2k adder jeg koden så går den ned med 2k til så som vanlig sikkert en feil med siden til Samsung :thumbs:

https://www.samsung.com/no/plans/chilimobil/already-customer/

for har en s25 kurven nå

12290 -800kr for dobbel lagring delen 

-2000 for chilli 179kr abonnement

adder "sim2025" koden -2000 til

så da nedi 7490 for en s25 256gb med gratis buds3pro 

Tok en trade in på s22u min (-5500) under 2k greit bytte for 3år gammel tlf :cool:

48a0cfd5aa59768c8b95abe150e6a979.png

842f7791cfd81ac5282230ba1110fe4c.png

d6ec61c9480db075499eca98159ad512.png

Endret av Datafriken
Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (På 29.1.2025 den 12.44):

Veldig merkelig. S25 Ultra har vel et dampkammer som er 40% større enn forrige modell, samt et spesialtilpasset varmegrensesnitt materiale som skal sørge for å fordele varmen utover et større område.

Jeg har ikke brukt telefonen til noen heftige spill enda, men av alt jeg har brukt den til, så er den ikke i nærheten av å bli varm. Kan forsøke meg på lengre filming i 4k og 8k å se hvor godt den klarer den.

Hva er dommen så langt? Oneplus eller s25u om man skal gå på en smell? :) Ser litt an Xiaomi sin ryktede lansering om en måneds tid også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...