Datafriken Skrevet i går, 10:17 Del Skrevet i går, 10:17 (endret) Hva Tenker folket om S25 serien som kommer i år ? personlig så tenker jeg og bytte ut min s22u Ser Power kjører Samsung Mystery box : https://www.power.no/mobil-og-foto/mobiltelefon/samsung-mystery-box/p-3396030/ 17990.- (verdi på rundt 26k) kun 45 tilgjengelig Endret i går, 10:28 av Datafriken Lenke til kommentar
Markiii Skrevet i går, 10:41 Del Skrevet i går, 10:41 Mulig interessert hvis den bruker Snapdragon og ikke Samsungs eget søppel. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Er litt spent på S25 Slim Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Datafriken skrev (På 13.1.2025 den 11.17): Hva Tenker folket om S25 serien som kommer i år ? personlig så tenker jeg og bytte ut min s22u Ser Power kjører Samsung Mystery box : https://www.power.no/mobil-og-foto/mobiltelefon/samsung-mystery-box/p-3396030/ 17990.- (verdi på rundt 26k) kun 45 tilgjengelig Så Power og Samsung selger lootbox? 😅 Ser at i 2024 så inneholdt den S24 ultra 512 GB Galaxy Buds 2 Pro Galaxy Watch 6 Smarttag Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden ProphetSe7en skrev (Akkurat nå): Så Power og Samsung selger lootbox? 😅 Ser at i 2024 så inneholdt den S24 ultra 512 GB Galaxy Buds 2 Pro Galaxy Watch 6 Smarttag Ja disse boksene er ikke særlig god valuta for pengene. Normalt har jo samtlige butikker gode tilbud ved forhåndsbestilling. Samsung har som regel gode avslag om du har en gammel telefon å sende i retur også. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Vet jo ikke engang hvilken versjon av tlf dette er. Har Ultra s-pen i år? Brukes daglig, så den må nesten følge med hvis det skal bli noe kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå