Gå til innhold

Problemer med ustabil 4xAGP

DrMuffins

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt en kriseløsning av ett hovedkort og prossessor for å bruke i noen dager.. Men ! :

Sitter her nå med ett Abit kx7-333r og en AMD 1600 prossessor. Dette skal jeg bruke sammen med mitt gamle Geforce 3 Ti 200 kort. Som sagt så er dette en VELDIG midlertidig løsning, men jeg synes jo det er fint om det hadde virket optimalt for det!

Problemet mitt er at jeg får ikke Geforcen til å kjøre stabilt når jeg bruker 4xAGP modus. (Funker fett med 2x AGP). Det som skjer er at jeg får masse "fine" farger, stråler og figurer i skjermbildet når jg prøver å kjøre noe 3d stach. F.eks. spill. :)

Har funnet noe på nettet som ba meg forandre på noe i biosen, noe med "driving-ett-eller-annet". Har testet ut dette grundig, men funker ikke. Er det noen der ute som har noen erfaringer med dette, forslag, eller kanskje har en løsning på mitt problem? Tror ikke dette har noe med driverne til kortet og gjøre.. Har testet ut mange forskjellige nvdia drivere, men ingen som gir noe forskjell. Har de nyste VIA 4in1, BIOS, og skjermkort BIOS. Har også lastet ned Dx9.0b. Kjører WinXP.

Help me!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...