Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Innafor å be arbeidsgiver betale for skade på bilen som har skjedd i forbindelse med jobb?

Gjest a5fc4...023

Anbefalte innlegg

Gjest a5fc4...023

Har en jobb hvor vi nå i januar er ute hos kunder og kontrollerer varelagertellinger. I den forbindelse var jeg forrige uke ute hos en kunde i snøkaoset her på østlandet. Jeg parkerte på en parkeringsplass utenfor industribygget hvor de og mange andre selskaper holder til. Når jeg kommer ut ser jeg at noen har kjørt inn i bilen min bakfra. Området er meg bekjent ikke kameraovervåket og det lå ingen lapp i ruten. Forhåpentligvis er dette en skade som kommer under 20 000 slik at jeg slipper noe bonustap, men jeg må likevel betale en egenandel på kr 6 000. Er det da innafor å be jobben dekke dette? Hadde ikke stått der og fått den skaden hvis jeg ikke måtte dit i forbindelse med jobb.. Hadde tenkt det var min egen feil hvis det var en bot eller jeg selv som forårsaket skaden, men når jeg er uskyldig og måtte dit grunnet jobb føles det litt feil å skulle betale dette selv?

Anonymous poster hash: a5fc4...023

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan alltids spørre, men eg trur ikkje du skal rekne med å få positivt svar.

I denne saken så ser eg ikkje at det er meir rett at det er arbeidsgivar som må betale for at ein ukjent person har køyrt inn i bilen din.

Det kjem likevel ann på kva som er avtalt. Om det ikkje foreligg eigen avtale om bruk av privatbilen i jobbsamanheng så blir neste spørsmål om det er ein munnleg forståing for kva som skal gjelde.
Då blir neste spørsmål kvifor du brukte privatbilen? Her tenker eg at det er forskjell på om du brukte privatbilen fordi firmabilen du har tilgjengeleg var utilgjengeleg og alternativet var at du satt på jobb utan å ha arbeidsoppgåver å utføre, kontra at det var du som valgte å bruke privatbilen sjølv om det var firmabil tilgjengeleg.

Lenke til kommentar
Gjest a5fc4...023
The Avatar skrev (14 minutter siden):

Du kan alltids spørre, men eg trur ikkje du skal rekne med å få positivt svar.

I denne saken så ser eg ikkje at det er meir rett at det er arbeidsgivar som må betale for at ein ukjent person har køyrt inn i bilen din.

Det kjem likevel ann på kva som er avtalt. Om det ikkje foreligg eigen avtale om bruk av privatbilen i jobbsamanheng så blir neste spørsmål om det er ein munnleg forståing for kva som skal gjelde.
Då blir neste spørsmål kvifor du brukte privatbilen? Her tenker eg at det er forskjell på om du brukte privatbilen fordi firmabilen du har tilgjengeleg var utilgjengeleg og alternativet var at du satt på jobb utan å ha arbeidsoppgåver å utføre, kontra at det var du som valgte å bruke privatbilen sjølv om det var firmabil tilgjengeleg.

Vi har ikke firmabil og man har i stor grad avhengig av å bruke privatbil da vi har mange kunder som holder til på relativt usentrale steder. Det er forventet at man bruker privatbil til disse kontrollene så lenge man har bil selv. Får vanlig kjøregodtgjørelse.

Lenke til kommentar
Gjest a5fc4...023 skrev (24 minutter siden):

Vi har ikke firmabil og man har i stor grad avhengig av å bruke privatbil da vi har mange kunder som holder til på relativt usentrale steder. Det er forventet at man bruker privatbil til disse kontrollene så lenge man har bil selv. Får vanlig kjøregodtgjørelse.

Då høyres det eignetleg ut som at dykk har ein avtale om bruk av privatbil, riktignok ein dårleg avtale men likefult ein avtale på at arbeidsgivar berre dekker køyregodtgjerslene.

Kva skjer om du ikkje har bil sjølv? Får du andre arbeidsoppgåver? Blir du satt saman med ein kollega som du kan sitte på med? Blir du henvist til å ta bussen? Eller vil sjefen då skaffe deg firmabil?
Dette er fine kontrollspørsmål opp mot moglegheita for å få på plass ein betre avtale.

Der arbeidstakaren jamnleg brukar privatbilen i teneste så er det vanleg å inngå ein avtale der ein får ei årleg godtgjersle i tillegg til kilometergodtgjersla. Eit kjapt googlesøk viser at sjukepleiarforbundet har ein avtale med kommunane om at godtgjersla kan være opp til 17 000 kr i året pluss kilometergodtgjersle etter statens satsar. Med ein slik avtale så er det nok meininga at denne summen også skal dekke forsikringar og slikt. Det arbeidsgivar får igjen for ein slik avtale er at arbeidstakaren pliktar då å ha bilforsikring som gir rett på leigebil, slik at arbeidstakaren alltid kan stille på jobb med eigen bil også om privatbilen må på verksted.

Det kan i så tilfelle også være eit forhandlingskort for å få arbeidsgivar til å dekke eigenandelen din. Om du argumenterer for at du ser at risikoen for store kostnadar ved skader er for stor ved bruk av privatbil er så store at du ikkje lenger vil stille privatbilen din til disposisjon, så kan det være at du får arbeidsgivar til å love å betale disse 6000 kr i staden for å måtte skaffe deg firmabil som sjølvsagt blir langt dyrare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...