Spillredaksjonen Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Path of Exile 2-oppdatering lover store endringer Les hele saken på Gamer.no» 2 Lenke til kommentar
Crazning Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Meget solid spill og transparent utvikler. Har klokket over 300 timer og spillet holder seg like godt og blir enda bedre etter kommende oppdatering! 1 Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar (endret) Sikkert vel og bra spill og det ser unektelig bra ut, men jeg tørr ikke sette meg inn i det pga. tiden.. 😐 Litt off-topic når jeg leser kommentaren over meg og til sammenligning: Jeg brukte ca. 1 år til å spille gjennom Cyberpunk + Phantom Liberty. Klokket litt over 200 timer😃. Så dersom POE2 kan spilles solo i mitt eget tempo, så skal det definitivt testes ut. Endret 15. januar av daihiep Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar (endret) Storkosa meg med PoE2 fram til nyttår, spilte litt Last Epoch etterpå, og fyrte opp en ny solo self-found karakter denne uka i PoE2. Fantastisk spill, og det bare med 1/3 av innholdet som skal være i PoE2 når det går ut av Early Access senere i år. Ser fram til patchen senere i uka, det blir kjekt! Blir enkelt GOTY for meg når hele spillet er ute. Endret 15. januar av shockorshot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå