Yessmann Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Er ikke særlig imponert over batterikapasiteten på min nye iPhone 16 Pro. Nesten uten å bli brukt, gikk den fra 90% igår (har satt maks lading til 90%) til 50 % på litt over et døgn. Skjerm har vært aktiv i 25 minutter. Men så ser jeg at en app har vært aktiv i 21 timer "i bakgrunnen". Dette er en app som styrer en kjøkkenventilator som jeg brukte litt da jeg laget middag igår (noen minutter). Da er det vel de 21 timene med kjøring i bakgrunnen som er problemet da? Men så leser jeg at apper som kjører i bakgrunnen ikke er noe som sluker batteri? Hva skal man tro? Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden (endret) Det var da ikke så ille. Lader min til maks 80% og da er den på 20% på kvelden (15 timer ca.) ca. ved vanlig bruk. jeg har 16 pro Max da med større batteri også. Endret 7 timer siden av Emsal Lenke til kommentar
Yessmann Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ja, jeg ser nå at denne appen ("RørosHetta") har tatt 44% av batteriet, mens "Hjem-skjerm og låst skjerm" (hva nå det betyr...) har tatt 42%. Resten av appene er bare småtteri i forhold. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Avinstaller appen eit par døgn og sjå kva som skjer. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Yessmann skrev (3 timer siden): Ja, jeg ser nå at denne appen ("RørosHetta") har tatt 44% av batteriet, mens "Hjem-skjerm og låst skjerm" (hva nå det betyr...) har tatt 42%. Resten av appene er bare småtteri i forhold. Nå har ikke jeg peiling på iPhone, men på Android så kan man gå innpå appen og huke av tillat bruk i bakgrunnen ja eller nei. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 29 minutter siden Del Skrevet 29 minutter siden Skjerm-alltid-på er kanskje noe som bruker litt strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå