Jesper Karsrud Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hei og hå! har sittet og mekket litt på VegiBoys siden, og skulle få teksten til å begynne øverst til venstre, ikke midt i til venstre... Jeg spurte PT om hjelp, og han fiksa det, og alt funka flott hos han, men da han sendte koden til meg, funka det ikke som det skulle! Hvordan det skal se ut ser du her! Hvordan det ser ut hos meg: screenshot Koden ser dere i den øverste linken... den mangler mouseover o.l. pga at jeg ikke sendte mouseover bildene til PT! Og, ja fonten på tekst _skal_ byttes! bare slapt arbeid fra min side å ikke legge inn font tag! PT lagde også et stylesheet: .background { background-image: url(images/Main.gif); background-position: top left; background-repeat: no-repeat; height: 494px; } .main { vertical-align: text-top; } og siden det er et par kodeguruer her, så tenkte jeg dere kanskje kunne hjelpe! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) .background {background-image: url(images/Main.gif); background-position: top left; background-repeat: no-repeat; height: 494px; } .main { vertical-align: text-top; align: center; } ] ? prøv å snus litt rundt på http://www.w3.org/ Endret 16. januar 2004 av Strupstad Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 det er et eksternt stylesheet... og jeg kan ikke en døyt av css! men jeg lurer egentlig på hvorfor ikke siden funker ordentlig i preview hos meg, men at den funker hos PT, og når den blir lagt ut på nettet! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 sånn er det hos meg --------------______********"#¤%"%"¤%Å^ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Ja og sånn skal den se ut... men når jeg tar preview på den etter å ha lagt til mer innhold i teksten, så får jeg opp slik jeg viser i nederste link... men ang. css fila så har jeg fjernet dette: .main { vertical-align: text-top; } var overflødig kode.. men det gjorde ikke noen forskjell! må være noe galt med pc'en min nå... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Vet jeg bumper nå, men jeg vil nesten ha litt hjelp! det er så surt når man ikke kommer noen vei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå