Martemor Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Hva er DIN favorittscene fra "Friends"? 🙏🏻🥰❤️ Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar "You threw my sandwich away." "My sandwich!" "MY Sandwich!!" Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 12. januar Forfatter Del Skrevet 12. januar Duriello skrev (1 time siden): "You threw my sandwich away." "My sandwich!" "MY Sandwich!!" 😂😂 Den scenen er legendarisk; enig med deg 😂 Når duene flyr unna og han blir stemplet som psykopat 🙈😅 1 Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 12. januar Forfatter Del Skrevet 12. januar "Smørbrødet var det eneste bra i livet mitt" 💖 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar (endret) Martemor skrev (12 timer siden): "Smørbrødet var det eneste bra i livet mitt" 💖 "I call it, the moistmaker." Endret 12. januar av Duriello Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar https://youtu.be/AeKizzQpPpY?si=_LI_KxTZmJhFaMqp 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Martemor skrev (13 timer siden): 😂😂 Den scenen er legendarisk; enig med deg 😂 Når duene flyr unna og han blir stemplet som psykopat 🙈😅 Apropo psykopat, samme scenen men uten latterspor i bakgrunn.. Total psykopat! Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 13. januar Forfatter Del Skrevet 13. januar (endret) Duriello skrev (22 timer siden): "I call it, the moistmaker." "The moistmaker" kan få noen til å tippe over, ja 😂😂 Endret 13. januar av Martemor 1 Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 13. januar Forfatter Del Skrevet 13. januar Mars2029 skrev (16 timer siden): 💖😂 Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 13. januar Forfatter Del Skrevet 13. januar Så har vi jo denne også 😅 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Martemor skrev (8 minutter siden): Så har vi jo denne også 😅 Hæhæhæ 😂😂 Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 13. januar Forfatter Del Skrevet 13. januar Duriello skrev (1 minutt siden): Hæhæhæ 😂😂 😂😂 Og når Phoebe sier at han er så "gifted" at hun gir opp selv 🙈😂 Sammen er de dynamitt; elsker serien ❤️ Up and down they go, men de holder ihvertfall sammen 💖 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Tror jeg må ha meg ett gjennsyn med serien etterhvert. 1 Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 13. januar Forfatter Del Skrevet 13. januar Duriello skrev (3 minutter siden): Tror jeg må ha meg ett gjennsyn med serien etterhvert. Enig med deg ❤️ Det er kanskje hverdagslige ting som kommer opp i serien, men vi har sikkert alle opplevd et eller annet som skjer i løpet av den, og kan forholde oss til det 💖💗 1 Lenke til kommentar
Martemor Skrevet 13. januar Forfatter Del Skrevet 13. januar oOF skrev (11 minutter siden): Pivot pivot PIVOT. Ja; og Chandler roper "Shut up, shut up, shut uuuup" 🙏🏻😂 Lenke til kommentar
Mars2029 Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar (endret) https://youtu.be/cdFIZK9i8Ao?si=wJvbYaE2B7vJeuCL Kom ikke fram av en grunn, men er fra når Ross prøver seg på kusinen(Denise Richards). Endret 13. januar av Mars2029 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå