Martemor Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Hva er DIN favorittscene fra "Friends"? 🙏🏻🥰❤️ Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar "You threw my sandwich away." "My sandwich!" "MY Sandwich!!" Lenke til kommentar
Martemor Skrevet søndag kl 06:03 Forfatter Del Skrevet søndag kl 06:03 Duriello skrev (1 time siden): "You threw my sandwich away." "My sandwich!" "MY Sandwich!!" 😂😂 Den scenen er legendarisk; enig med deg 😂 Når duene flyr unna og han blir stemplet som psykopat 🙈😅 1 Lenke til kommentar
Martemor Skrevet søndag kl 06:45 Forfatter Del Skrevet søndag kl 06:45 "Smørbrødet var det eneste bra i livet mitt" 💖 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 19:21 Del Skrevet søndag kl 19:21 (endret) Martemor skrev (12 timer siden): "Smørbrødet var det eneste bra i livet mitt" 💖 "I call it, the moistmaker." Endret søndag kl 19:26 av Duriello Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 19:22 Del Skrevet søndag kl 19:22 https://youtu.be/AeKizzQpPpY?si=_LI_KxTZmJhFaMqp 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 19:57 Del Skrevet søndag kl 19:57 Martemor skrev (13 timer siden): 😂😂 Den scenen er legendarisk; enig med deg 😂 Når duene flyr unna og han blir stemplet som psykopat 🙈😅 Apropo psykopat, samme scenen men uten latterspor i bakgrunn.. Total psykopat! Lenke til kommentar
Martemor Skrevet mandag kl 17:27 Forfatter Del Skrevet mandag kl 17:27 (endret) Duriello skrev (22 timer siden): "I call it, the moistmaker." "The moistmaker" kan få noen til å tippe over, ja 😂😂 Endret mandag kl 17:29 av Martemor 1 Lenke til kommentar
Martemor Skrevet mandag kl 17:28 Forfatter Del Skrevet mandag kl 17:28 Mars2029 skrev (16 timer siden): 💖😂 Lenke til kommentar
Martemor Skrevet mandag kl 17:33 Forfatter Del Skrevet mandag kl 17:33 Så har vi jo denne også 😅 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet mandag kl 17:41 Del Skrevet mandag kl 17:41 Martemor skrev (8 minutter siden): Så har vi jo denne også 😅 Hæhæhæ 😂😂 Lenke til kommentar
Martemor Skrevet mandag kl 17:46 Forfatter Del Skrevet mandag kl 17:46 Duriello skrev (1 minutt siden): Hæhæhæ 😂😂 😂😂 Og når Phoebe sier at han er så "gifted" at hun gir opp selv 🙈😂 Sammen er de dynamitt; elsker serien ❤️ Up and down they go, men de holder ihvertfall sammen 💖 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet mandag kl 17:51 Del Skrevet mandag kl 17:51 Tror jeg må ha meg ett gjennsyn med serien etterhvert. 1 Lenke til kommentar
Martemor Skrevet mandag kl 17:58 Forfatter Del Skrevet mandag kl 17:58 Duriello skrev (3 minutter siden): Tror jeg må ha meg ett gjennsyn med serien etterhvert. Enig med deg ❤️ Det er kanskje hverdagslige ting som kommer opp i serien, men vi har sikkert alle opplevd et eller annet som skjer i løpet av den, og kan forholde oss til det 💖💗 1 Lenke til kommentar
Martemor Skrevet mandag kl 18:21 Forfatter Del Skrevet mandag kl 18:21 oOF skrev (11 minutter siden): Pivot pivot PIVOT. Ja; og Chandler roper "Shut up, shut up, shut uuuup" 🙏🏻😂 Lenke til kommentar
Mars2029 Skrevet mandag kl 21:29 Del Skrevet mandag kl 21:29 (endret) https://youtu.be/cdFIZK9i8Ao?si=wJvbYaE2B7vJeuCL Kom ikke fram av en grunn, men er fra når Ross prøver seg på kusinen(Denise Richards). Endret mandag kl 21:29 av Mars2029 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå