Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Seksuelt forhold

Gjest 9ef81...771

Anbefalte innlegg

Gjest 9ef81...771
leticia skrev (8 timer siden):

Menn tenker ikke så mye, mens damer har en tendens til å overtenke 😜

Jeg kjenner han. Jeg vet at han overtenker ☺️

Anonymous poster hash: 9ef81...771

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 9ef81...771
Gjest 9543e...ee3 skrev (7 timer siden):

Han fikk ikke så lett tak i sex andre steder, så da kommer han tilbake dit han vet han kan få seg litt.

Det er du som må ta valget her, om du vil være pule venn, og ikke mer, eller finne deg noe annet.

Du vet allerede at han ikke vil noe særiøst, så du må ta valget om du vil være en han har sex med, men ikke mer. Eller prøve å finne deg noen annen som vil noe mer.

Ingen her inne kan si hva han tenker, så valgene må du ta selv. Vil du potensiellt bli brukt av han for det han vil, eller vil du styre ditt eget liv, og følge det du vil, selv om det er han du liker. Dere ønsker 2 vidt forskjellige ting, så valget er ditt. Det er ikke menn generelt, men mannen du velger som oppfører seg slik

Anonymous poster hash: 9543e...ee3

Det som irriterer meg!  Er at det er mange som vil ha sex med meg!  (Det høres veldig sykt ut, kanskje - Jeg er ikke en person med god selvtillit). Men av en eller annen grunn har denne mannen grepet på meg! Skjønner virkelig ikke hvorfor han har det. Skulle bare ønske han behandlet meg med respekt! Så hadde det vært lettere.

Anonymous poster hash: 9ef81...771

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...