Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Seksuelt forhold

Gjest 9ef81...771

Anbefalte innlegg

Gjest 9ef81...771
Simen1 skrev (23 minutter siden):

Forstår jeg deg rett nå? Du forsøkte å avslutte, mot din egen vilje? Det høres ut som du har et kaos av motstridende tanker det kan være lurt å sortere.

du valgte helt frivillig å hoppe til køys igjen.. til tross for at du hadde forsøkt å avslutte? Du skjønner at dette vil virke svært tvetydig og vinglete for han? Tar du et valg så bør du jo ha ryggrad til å stå i det valget, ikke sant?

Så vidt jeg forstår har han vært ærlig med deg opp til flere ganger, samtidig som du påstår han aldri har vært ærlig med deg. En påstand du sier fordi du "føler" det sånn, ikke fordi du har konkrete bevis på at han lyver konstant. For meg virker det som kommunikasjonsproblemet ikke er på hans side. Du opptrer svært tvetydig, "føler" deg fram til fakta som ikke stemmer med virkeligheten.

Tusen takk for at du svarer meg.

Ja, prøvde å avslutte, fordi jeg følte han ikke var intressert, da sa han: "JO! Jeg er intressert." Siste gangen jeg prøvde å avslutte, da sa han: tenk på det. Og det ble ikke avsluttet. 

Han har ikke tatt initiativ om å snakke ut om ting. Men har innrømmet, når jeg har snakket med han, at det jeg har følt på, stemmer. Samtidig når jeg har snakket med han, så har han svart meg  tvetydig. Men nå skjønner jeg godt at han ikke kunne være åpen og ærlig pga da hadde jeg ikke fortsatt med han. Virker for meg at han ville holde på meg, helt til det føltes feil for han. 

Jeg stilte han direkte spørsmål, men svarte meg ikke på en skikkelig måte. Det gjorde meg grådig usikker, jeg ble hektet og forvirret!  

Jeg spurte han: liker du meg? Han sa: "må vell like noen for å ha sex med noen?"

Jeg spurte: var det godt for deg? Han sa "Jeg kom jo"

Jeg spurte han: har du sex med andre? Han sa: "nei, men hadde uansett ikke sagt det til deg" 

Jeg spurte han: "du visste jo om at jeg hadde flere barn fra før (er det som er problemet). Lurte du meg? Han svarte: "syns du var søt". 

Anonymous poster hash: 9ef81...771

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som han mener du spør om det han oppfatter som åpenbart, og kanskje også da synes at det i seg selv kan være litt slitsomt å måtte forklare seg om? Er jo ikke noe godt tegn da at han ikke vil ta en ærlig og åpen prat om følelser og veien videre, men at alt liksom skal ligge i kortene og være selvforklarende (velkommen misforståelser, intriger og kaotiske tilstander) for begge parter.

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Kakkelfant skrev (28 minutter siden):

Ser ut som han mener du spør om det han oppfatter som åpenbart, og kanskje også da synes at det i seg selv kan være litt slitsomt å måtte forklare seg om? Er jo ikke noe godt tegn da at han ikke vil ta en ærlig og åpen prat om følelser og veien videre, men at alt liksom skal ligge i kortene og være selvforklarende (velkommen misforståelser, intriger og kaotiske tilstander) for begge parter.

Jeg skjønner at du skriver det du skriver. Men fra start kalte han meg kjære og ville treffe barna mine osv. Jeg mente det var for tidlig. Han likte heller ikke at jeg var hos legen fordi da tok legen på meg. Det er mye. Jeg har prøvd å oppsummere litt her i tråden

Jeg har hatt seksuelle forhold til menn før, da har det vært ærlig fra start. Uten drama. Men med han jeg skriver om har det vært elektrisk og forvirrende ! 

Lenke til kommentar

1. Dere har vært pulevenner en stund og han var syntes det var tipp topp.

2. Du holder skjult et ønske om en "vei videre" kanskje forlovelsesring, graviditet, ekteskap, samboskap og langt og lykkelig liv sammen ..

3. Etter mye tenking starter du brått et avhør av han om veien videre, han er helt på hælene uforberedt og svarer dårlig for seg, gir miksede signaler, du får ikke den umiddelbare bekreftelsen du søker og lager et drama om at han aldri er ærlig og mistolker at han har en forrædersk mangel på romantiske intensjoner.

4. Han var strålende fornøyd med 1, blir overrumplet av 2, overveldet av 3 og backer ut.

Høres dette ut som en riktig oppsummering? Tenkte du at puling bare var en slags nøkkel som åpner en port til alt det andre? At puling egentlig ikke er målet, bare noe man gjør for å komme videre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 0917c...d2a
Orion666 skrev (4 timer siden):

Nei. H*n sier at alle kvinner er mindre intelligente. H*n er ikke taktløs, h*n en dømmende, diskriminerende og tar positivt feil. H*n er et rasshøl.

Glad for at du setter slike rævhål på plass.

Anonymous poster hash: 0917c...d2a

Lenke til kommentar
Gjest 8dd3e...e92
5 hours ago, Orion666 said:

Hvorfor er du et rasshøl?

Føler du deg truffet? Bra. Det var meninga. Jeg er lei av kjerringer som generaliserer alle menn, for så å grine om sexisme så fort menn gjør det samme tilbake.

Anonymous poster hash: 8dd3e...e92

Lenke til kommentar
Gjest 8dd3e...e92 skrev (36 minutter siden):

Føler du deg truffet? Bra. Det var meninga. Jeg er lei av kjerringer som generaliserer alle menn, for så å grine om sexisme så fort menn gjør det samme tilbake.

Anonymous poster hash: 8dd3e...e92

Jeg er ikke kvinne, så nei.

Hvis du er lei generaliseringer-det har nok mange grunn til- hvorfor generaliserer du selv alle kvinner med så kraftige nedvurderinger?

Man kan ikke peke på problemet ved å selv bli den fremste representanten for problemet.

Da gjør du deg selv til et rasshøl.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Simen1 skrev (1 time siden):

1. Dere har vært pulevenner en stund og han var syntes det var tipp topp.

2. Du holder skjult et ønske om en "vei videre" kanskje forlovelsesring, graviditet, ekteskap, samboskap og langt og lykkelig liv sammen ..

3. Etter mye tenking starter du brått et avhør av han om veien videre, han er helt på hælene uforberedt og svarer dårlig for seg, gir miksede signaler, du får ikke den umiddelbare bekreftelsen du søker og lager et drama om at han aldri er ærlig og mistolker at han har en forrædersk mangel på romantiske intensjoner.

4. Han var strålende fornøyd med 1, blir overrumplet av 2, overveldet av 3 og backer ut.

Høres dette ut som en riktig oppsummering? Tenkte du at puling bare var en slags nøkkel som åpner en port til alt det andre? At puling egentlig ikke er målet, bare noe man gjør for å komme videre?

Nei. Dette er helt feil.

Han ville bli kjæreste, jeg merket at han endret seg etter ca 1 mnd, sa da til han at jeg føler han ikke er intressert. Han nektet. Han var intressert. Etter enda 1 mnd. Sa jeg ifra nok en gang at jeg føler han ikke var glad i meg, han nektet fremdeles. Men at siden vi hadde så vanskelige liv så skulle vi bare ha sex. Etter enda 1 mnd sa jeg at dette blir vanskelig. Han ville ikke avslutte (selvsagt ikke jeg heller)  så vi skulle prøve litt til. Nå er det gått 1 mnd til og nå sier han at vi må avslutte pga følelser. Jeg bare syns det er dumt at vi ikke kan prøve å finne ut av ting. 

Lenke til kommentar
2 hours ago, Guest 9ef81...771 said:

Han likte heller ikke at jeg var hos legen fordi da tok legen på meg.  .....   ...har det vært elektrisk og forvirrende ! 

Han er altså ganske sjalu, selv på en lege som har en gyldig og ganske god grunn til å ta på deg under en undersøkelse? Det har være elektrisk og forvirrende ja, du burde spørre deg selv om du ikke har blitt utsatt for gaslighting og manipulasjon, for han fyren her høres ikke spesielt sunn og frisk ut. Kanskje han bruker deg på denne måten for å få sex, har du tenkt på det?

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Kakkelfant skrev (1 time siden):

Han er altså ganske sjalu, selv på en lege som har en gyldig og ganske god grunn til å ta på deg under en undersøkelse? Det har være elektrisk og forvirrende ja, du burde spørre deg selv om du ikke har blitt utsatt for gaslighting og manipulasjon, for han fyren her høres ikke spesielt sunn og frisk ut. Kanskje han bruker deg på denne måten for å få sex, har du tenkt på det?

Ja. Er det jeg tenker. Manipulasjon og gaslighting. Hvordan klarer noen å være sånn mot andre? 

Jeg har heller ikke sagt alt her. Er mye. 

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771 skrev (22 timer siden):

Jeg trodde alle menn elsket sex og gjorde det de kunne for å få det.. 

Er ikke alle som er like ‘gale’ etter sex nei. Jeg for eksempel, er mer opptatt av å finne en meningsfull relasjon til en kjæreste. Sexen kan fint ventes med også, trenger ikke ha det på første daten selvom det også hender.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Sebby skrev (37 minutter siden):

Er ikke alle som er like ‘gale’ etter sex nei. Jeg for eksempel, er mer opptatt av å finne en meningsfull relasjon til en kjæreste. Sexen kan fint ventes med også, trenger ikke ha det på første daten selvom det også hender.

Godt å høre 🥰

Lenke til kommentar
Orion666 skrev (11 timer siden):

Du argumenterer fremdeles ikke.

Må du ha det inn med teskje ?

Var en gang sammen med en dame og det eneste vi hadde til felles var sex.

Resten av tiden var hun preget av en komplisert barndom, enten dramaqueen eller dum. Forholdet varte ikke lenge.

Lenke til kommentar
Vokteren skrev (1 time siden):

Må du ha det inn med teskje ?

Var en gang sammen med en dame og det eneste vi hadde til felles var sex.

Resten av tiden var hun preget av en komplisert barndom, enten dramaqueen eller dum. Forholdet varte ikke lenge.

Jeg håper dette ikke er slik du argumenterer, men er åpen for at det faktisk er det.

Dette er verd en artikkel i Anecdote Quarterly og hos svogerforskning.no.

Gratulerer!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...