Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Seksuelt forhold

Gjest 9ef81...771

Anbefalte innlegg

Gjest 9ef81...771
Orion666 skrev (1 minutt siden):

Har du vært ærlig med han om at du vil ha et forhold? Hvis du har det, så trekker han vel bare en naturlig konklusjon av at dere ønsker forskjellige ting ut fra forholdet? Hvis du ikke har vært ærlig om hva du ønsker kan han ha mistet tilliten til deg.

Ja. Han ville og det i starten og latet som han ville det over tid. 

Anonymous poster hash: 9ef81...771

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Orion666 skrev (14 minutter siden):
Gjest 8dd3e...e92 skrev (3 timer siden):

Hvorfor er kjerringer så jævla dumme?

Anonymous poster hash: 8dd3e...e92

Hvorfor er du et rasshøl?

Han/hun er bare usedvanlig taktløs. Han/hun kunne heller svart noe sånt som "det er en kvinnemyte at menn har generelt simpel tankegang"

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771 skrev (Akkurat nå):

Ja. Han ville og det i starten og latet som han ville det over tid. 

OK. Han har enten vært uærlig overfor deg, eller skiftet mening eller begge deler.

Du kan antakelig bare være glad for at han trekker den eneste riktige konklusjonen.

Synd med den deilige sexen, men det er andre fisker i havet.

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Orion666 skrev (1 minutt siden):

OK. Han har enten vært uærlig overfor deg, eller skiftet mening eller begge deler.

Du kan antakelig bare være glad for at han trekker den eneste riktige konklusjonen.

Synd med den deilige sexen, men det er andre fisker i havet.

Takk for svar.

Jeg ser at det er det rette. Men er likevel vondt. Og jeg har så mange spørsmål. 

Jeg sa til han at det er synd han gir slipp på meg. Vi kunne gjort det beste ut av det. Vi begge har utfordringer i livet som gjør det vanskelig å finne en kjæreste 

Lenke til kommentar
Gargantua skrev (3 minutter siden):

Et platonsk forhold er et forhold som ikke inneholder noen tanke på sanselig tilfredsstillelse. Fremdeles et oksymoron med platonske gladpulere.

Har du forsøkt å pule noengang? Følte du ingenting før, under og etter penetrasjon. Når du ikke ekstase?

Det finnes i tilfelle medisinsk hjelp.

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Skandinav skrev (4 minutter siden):

Alle livsformer er komplisert på sin måte. Du også.

Så hva lurer du egentlig på?

Lurer på hvorfor det er vanskelig å bli glad I meg. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Orion666 said:

Har du forsøkt å pule noengang? Følte du ingenting før, under og etter penetrasjon. Når du ikke ekstase?

Det finnes i tilfelle medisinsk hjelp.

Jo, jeg følte noe. Ergo er det ingenting som heter platonske elskere/gladpulere. Platonsk impliserer vennskaplig. Ikke-seksuelt. Det verste jeg vet er folk som hiver rundt seg med begreper de selv ikke forstår.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771 skrev (2 minutter siden):

Jeg ser at det er det rette. Men er likevel vondt. Og jeg har så mange spørsmål. 

Det forstår jeg. Jeg har hatt kjærlighetssorg selv, og det gjør vondt. For meg gjorde det vondt lenge.

Du har all min sympati og medfølelse. 
Jeg synes det er vanskelig (og potensielt farlig) og gi konkrete råd, men jeg ville holdt fast ved at dere er prinsipielt enige i at et forhold ville vært potensielt umulig.

Svelg den bitre pillen med én gang, så blir smerten mindre langvarig.

Lykke til.😌

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771 skrev (16 minutter siden):

Jeg har prøvd å avslutte pga jeg syns det ble vanskelig for min del. Jeg føler at han aldri har vært ærlig med meg. Det har pågått lenge. 

du har prøvd å avslutte, men nå er du skuffet over at han avslutter det? Dette reiser flere spørsmål. Hva i all verden?

At du føler han ikke har vært ærlig med deg høres nettopp ut som den typen drama som menn forsøker å unngå. Det kan jo hende du skyver han fra deg med nettopp slike holdninger. "Føler at han aldri har vært ærlig med meg" høres ut som dere ikke har kommunisert ordentlig sammen. Kommuniser ordentlig om hva du ønsker ut av forholdet og be han gjøre det samme. Aldri er et sterkt ord, ofte overdramatiserende. Unngå det.

Gjest 9ef81...771 skrev (5 timer siden):

Han vil ikke. Han er ikke glad I meg 

Sier han ærlig, eller er det noe du "føler" pga kommunikasjonsmangel?

Gjest 9ef81...771 skrev (5 timer siden):

Han ønsker virkelig en kjæreste, men ikke meg. Pga jeg har så vanskelig liv! Sier han

Kan han ha vært ærlig med deg her også? Kan du fra hans ståsted forstå at ditt liv virker vanskelig? At det er et rød flagg som han forsøker å komme seg ut av mens leken er god, før dere blir følelsesmessig sterkere sammenknyttet? Er ikke det både ærlig og bra for dere begge å avslutte tidlig, enn å brygge opp til et storslagent og dramatisk brudd senere i livet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gargantua skrev (2 minutter siden):

Jo, jeg følte noe. Ergo er det ingenting som heter platonske elskere/gladpulere. Platonsk impliserer vennskaplig. Ikke-seksuelt. Det verste jeg vet er folk som hiver rundt seg med begreper de selv ikke forstår.

Her måtte jeg google litt, og du har rett. Dette er litt pinlig, for jeg har -riktignok for mange år siden- lest en hel del om Platons lære, og han var kanskje min favoritt blant de klassiske grekerne.

Takk for påpekning!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gargantua skrev (8 minutter siden):

Nettopp. Pulevenner. Jeg ser ikke noe selvmotsigelse i det. Følelsesløst (platonisk) seksuelt forhold. Følelsesløst som i mangel på romantikk, men ikke som i mangel på kroppslige nerve-følelser.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Simen1 skrev (3 minutter siden):

du har prøvd å avslutte, men nå er du skuffet over at han avslutter det? Dette reiser flere spørsmål. Hva i all verden?

At du føler han ikke har vært ærlig med deg høres nettopp ut som den typen drama som menn forsøker å unngå. Det kan jo hende du skyver han fra deg med nettopp slike holdninger. "Føler at han aldri har vært ærlig med meg" høres ut som dere ikke har kommunisert ordentlig sammen. Kommuniser ordentlig om hva du ønsker ut av forholdet og be han gjøre det samme. Aldri er et sterkt ord, ofte overdramatiserende. Unngå det.

Kan han ha vært ærlig med deg her også? Kan du fra hans ståsted forstå at ditt liv virker vanskelig? At det er et rød flagg som han forsøker å komme seg ut av mens leken er god, før dere blir følelsesmessig sterkere sammenknyttet? Er ikke det både ærlig og bra for dere begge å avslutte tidlig, enn å brygge opp til et storslagent og dramatisk brudd senere i livet?

Jo, du har mange gode poeng!  Jeg har sagt til han at vi har så ekstremt dårlig kommunikasjon. Er det som har vært problemet. 

Lenke til kommentar
Simen1 skrev (Akkurat nå):

Nettopp. Pulevenner. Jeg ser ikke noe selvmotsigelse i det. Følelsesløst (platonisk) seksuelt forhold. Følelsesløst som i mangel på romantikk, men ikke som i mangel på kroppslige og seksuelle nerve-følelser.

Det er vel uttrykket platonisk forhold som fikk kritikk her. Altså uttrykket, ikke typen forhold. 
Jeg har hatt mange pulevenner opp gjennom årene. Felles for dem er -etter min erfaring- at når de tar slutt så vedvarer vennskapet, mens når romantiske forhold tar slutt så blir vennskap vanskelig.

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Simen1 skrev (8 minutter siden):

Jeg spurte om han var glad I meg, han sa ja. 

Og ja, prøvde å avslutte flere ganger fordi jeg følte han ikke var glad i meg. Men ingen av oss ønsket å avslutte. 

Han ønsket heller ikke å avslutte nå, men vi måtte. Pga vi ikke passer som kjærester. Sa han 

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Gjest 9ef81...771 skrev (3 minutter siden):

Jeg spurte om han var glad I meg, han sa ja. 

Og ja, prøvde å avslutte flere ganger fordi jeg følte han ikke var glad i meg. Men ingen av oss ønsket å avslutte. 

Han ønsket heller ikke å avslutte nå, men vi måtte. Pga vi ikke passer som kjærester. Sa han 

Vi prøvde liksom å bare være venner, det gikk heller ikke. Vi endte bare til sengs igjen 

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Orion666 skrev (1 time siden):

Det forstår jeg. Jeg har hatt kjærlighetssorg selv, og det gjør vondt. For meg gjorde det vondt lenge.

Du har all min sympati og medfølelse. 
Jeg synes det er vanskelig (og potensielt farlig) og gi konkrete råd, men jeg ville holdt fast ved at dere er prinsipielt enige i at et forhold ville vært potensielt umulig.

Svelg den bitre pillen med én gang, så blir smerten mindre langvarig.

Lykke til.😌

Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...