Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Seksuelt forhold

Gjest 9ef81...771

Anbefalte innlegg

Gjest 9ef81...771

Jeg trodde alle menn elsket sex og gjorde det de kunne for å få det.

Men nå sier han jeg har hatt et seksuelt forhold til, at vi må slutte å treffes pga følelser. Når ble menn så komplisert?  Vi begge elsket sexen vi hadde sammen. 

Anonymous poster hash: 9ef81...771

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 0917c...d2a

Høres ut som han kun vil ha sex, og ikke et forhold slik du beskriver det. Derfor ønsker han å gå videre til noen som kan gi ham kun sexen uten å komplisere det med "følelser og drama "...

Anonymous poster hash: 0917c...d2a

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Kassettspiller skrev (7 timer siden):

Hva er så komplisert med det?

Hvorfor ikke bli sammen?

Han vil ikke. Han er ikke glad I meg 

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Gjest 0917c...d2a skrev (6 timer siden):

Høres ut som han kun vil ha sex, og ikke et forhold slik du beskriver det. Derfor ønsker han å gå videre til noen som kan gi ham kun sexen uten å komplisere det med "følelser og drama "...

Anonymous poster hash: 0917c...d2a

Han ønsker virkelig en kjæreste, men ikke meg. Pga jeg har så vanskelig liv! Sier han

Lenke til kommentar
Gjest 8dd3e...e92
8 hours ago, Guest 9ef81...771 said:

Hvorfor er kjerringer så jævla dumme?

Anonymous poster hash: 8dd3e...e92

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771 skrev (11 timer siden):

Men nå sier han jeg har hatt et seksuelt forhold til, at vi må slutte å treffes pga følelser. Når ble menn så komplisert?  Vi begge elsket sexen vi hadde sammen. 

Et langvarig harmonisk forhold krever mer enn bare sex. Det gjelder begge kjønn.

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Karltorbj skrev (13 minutter siden):

Hvis en har et uforpliktende forhold, saa er det mangen som har en avtale, der en kun har sex med den andre partneren.

God beskyttelse mor sykdommer.

Har du et forhold til?

Det begynte med at han ville bli kjæreste, etterhvert latet han som han ville bli kjæreste for å ha sex med meg. Vi hadde ikke andre. Sexen var ekstremt god, syns vi begge. Jeg har prøvd å avslutte pga jeg syns det ble vanskelig for min del. Jeg føler at han aldri har vært ærlig med meg. Det har pågått lenge. 

Lenke til kommentar
Vokteren skrev (55 minutter siden):

Et langvarig harmonisk forhold krever mer enn bare sex. Det gjelder begge kjønn.

Dette er bare en tom påstand. Mange er platoniske elskere gjennom årtier, og det fungerer brillefint.

Hvordan kan du bare skrive slikt uten å engang forsøke å argumentere for hvorfor ville påstander er overhodet har noe for seg.

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Orion666 skrev (3 minutter siden):

Men du vil bli sammen med ham?

Ja. Ville at vi skulle prøve. Jeg føler at han aldri har vært ærlig. Jeg spurte om han følte han utnyttet meg, det svarte han ikke på

Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771
Gjest 8dd3e...e92 skrev (3 timer siden):

Hvorfor er kjerringer så jævla dumme?

Anonymous poster hash: 8dd3e...e92

Hva mener du? Føler han har lurt meg over lang tid. 

Lenke til kommentar
Karltorbj skrev (19 minutter siden):

Hvis en har et uforpliktende forhold, saa er det mangen som har en avtale, der en kun har sex med den andre partneren.

God beskyttelse mor sykdommer.

Har du et forhold til?

Et slikt forhold kalles ekteskap, og frarådes av samlivsterapeuten Dag.

Lenke til kommentar
Orion666 skrev (5 minutter siden):

Dette er bare en tom påstand. Mange er platoniske elskere gjennom årtier, og det fungerer brillefint.

Hvordan kan du bare skrive slikt uten å engang forsøke å argumentere for hvorfor ville påstander er overhodet har noe for seg.

Brillefint også når sex av forskjellige grunner ligger på pause i kortere eller lengre tid ?

TS sier selv at livet hennes er komplisert, noe som er rødt flagg for mange og med god grunn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 9ef81...771 skrev (7 minutter siden):

Ja. Ville at vi skulle prøve. Jeg føler at han aldri har vært ærlig. Jeg spurte om han følte han utnyttet meg, det svarte han ikke på

Har du vært ærlig med han om at du vil ha et forhold? Hvis du har det, så trekker han vel bare en naturlig konklusjon av at dere ønsker forskjellige ting ut fra forholdet? Hvis du ikke har vært ærlig om hva du ønsker kan han ha mistet tilliten til deg.

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Orion666 said:

"Platonske elskere" er et oksymoron.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...