Korsrygg Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jeg var på sykehus noen år siden, og på rommet så fikk jeg ikke trent, har jo trent sammehengende styrke i 24 år. Så, det var litt synd å ikke fikk gjøre mer enn push-ups og sånt, men da mister man styrke. Spiler ikke så stor rolle om det er noen uker bare da, det var ikke poenget. Men jeg hadde en tid før det igjen, trent masse kroppsvektsøvelser, og jeg hadde trent Front lever og back lever, som jeg nesten mestret før jeg ga meg. Jeg kom på at man kunne gjøre det på gulvet, istedet for i stang, så jeg prøvde. Å henge i en stang er en ting, men på gulvet, det føltes umulig, rett og slett. Tror dere dette kan erstatte vekter for godt, du ville jo trent hele livet, og fortsatt ikke klart det. La ved et bilde Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 4 minutes ago, Korsrygg said: Jeg var på sykehus noen år siden, og på rommet så fikk jeg ikke trent, har jo trent sammehengende styrke i 24 år. Så, det var litt synd å ikke fikk gjøre mer enn push-ups og sånt, men da mister man styrke. Spiler ikke så stor rolle om det er noen uker bare da, det var ikke poenget. Men jeg hadde en tid før det igjen, trent masse kroppsvektsøvelser, og jeg hadde trent Front lever og back lever, som jeg nesten mestret før jeg ga meg. Jeg kom på at man kunne gjøre det på gulvet, istedet for i stang, så jeg prøvde. Å henge i en stang er en ting, men på gulvet, det føltes umulig, rett og slett. Tror dere dette kan erstatte vekter for godt, du ville jo trent hele livet, og fortsatt ikke klart det. La ved et bilde Kung Fu spesialiserer seg på trening ved å bruke egen kropp. Og de munkene på 80 år hopper og spretter som en tenåring. Lenke til kommentar
Korsrygg Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Alfred_A skrev (Akkurat nå): Kung Fu spesialiserer seg på trening ved å bruke egen kropp. Og de munkene på 80 år hopper og spretter som en tenåring. Ja, men de klarer ikke å gjøre front-lever og back-lever på gulvet Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Vekter er vell på vei ut nå som en har maskiner som dette: Relativt kostbart nå men Kina fikser nok biffen på dette snart også Lenke til kommentar
Korsrygg Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Salvesen. skrev (2 minutter siden): Vekter er vell på vei ut nå som en har maskiner som dette: Relativt kostbart nå men Kina fikser nok biffen på dette snart også Det der er ingenting, lett styrketrening Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 4 minutes ago, Salvesen. said: Vekter er vell på vei ut nå som en har maskiner som dette: Relativt kostbart nå men Kina fikser nok biffen på dette snart også De bruker lignende "teknologi" på romstasjoner og andre steder man er vektløs. Genialt prinsipp. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Korsrygg skrev (7 minutter siden): Det der er ingenting, lett styrketrening Tja ser denne har maks belastning på 110, finnes nok råere versjoner også. Lenke til kommentar
Korsrygg Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Salvesen. skrev (Akkurat nå): Tja ser denne har maks belastning på 110, finnes nok råere versjoner også. Kjekke maskiner Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Hva heter en slik maskin? Så kompakt og snerten ut Lenke til kommentar
Korsrygg Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden kremt skrev (Akkurat nå): Hva heter en slik maskin? Så kompakt og snerten ut Blir ikke like sterk som ved stang da, siden man slipper å balansere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå