Gå til innhold

Kan muligens erstatte vekter for godt

Anbefalte innlegg

Jeg var på sykehus noen år siden, og på rommet så fikk jeg ikke trent, har jo trent sammehengende styrke i 24 år. Så, det var litt synd å ikke fikk gjøre mer enn push-ups og sånt, men da mister man styrke. Spiler ikke så stor rolle om det er noen uker bare da, det var ikke poenget. Men jeg hadde en tid før det igjen, trent masse kroppsvektsøvelser, og jeg hadde trent Front lever og back lever, som jeg nesten mestret før jeg ga meg. Jeg kom på at man kunne gjøre det på gulvet, istedet for i stang, så jeg prøvde. Å henge i en stang er en ting, men på gulvet, det føltes umulig, rett og slett. Tror dere dette kan erstatte vekter for godt, du ville jo trent hele livet, og fortsatt ikke klart det. La ved et bilde

Eksempel.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, Korsrygg said:

Jeg var på sykehus noen år siden, og på rommet så fikk jeg ikke trent, har jo trent sammehengende styrke i 24 år. Så, det var litt synd å ikke fikk gjøre mer enn push-ups og sånt, men da mister man styrke. Spiler ikke så stor rolle om det er noen uker bare da, det var ikke poenget. Men jeg hadde en tid før det igjen, trent masse kroppsvektsøvelser, og jeg hadde trent Front lever og back lever, som jeg nesten mestret før jeg ga meg. Jeg kom på at man kunne gjøre det på gulvet, istedet for i stang, så jeg prøvde. Å henge i en stang er en ting, men på gulvet, det føltes umulig, rett og slett. Tror dere dette kan erstatte vekter for godt, du ville jo trent hele livet, og fortsatt ikke klart det. La ved et bilde

Eksempel.jpg

Kung Fu spesialiserer seg på trening ved å bruke egen kropp. Og de munkene på 80 år hopper og spretter som en tenåring.

Lenke til kommentar
Alfred_A skrev (Akkurat nå):

Kung Fu spesialiserer seg på trening ved å bruke egen kropp. Og de munkene på 80 år hopper og spretter som en tenåring.

Ja, men de klarer ikke å gjøre front-lever og back-lever på gulvet

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Salvesen. said:

Vekter er vell på vei ut nå som en har maskiner som dette:

image.thumb.jpeg.fd73b2daead6ffc6522d75e25e3ab183.jpeg

Relativt kostbart nå men Kina fikser nok biffen på dette snart også

De bruker lignende "teknologi" på romstasjoner og andre steder man er vektløs. Genialt prinsipp.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...