:utakt Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar (endret) . Endret 28. januar av :utakt Lenke til kommentar
Letterboxd Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar diplodocus skrev (På 27.1.2025 den 19.57): Mulig du må finne en ting/hobby som du interesserer deg for og så gå "all in" for dette, muligens kan dette skape en slags mening med livet. Selv har jeg data og programmering som interesser og jeg får utøvd min problemløsnings-evne og kreativitet på dette, gir meg en slags mening med at jeg kan fikse ting/lage systemer og gjøre ting lettere for andre. Hvis man tenker på det biologiske livets egentlige mening, så er det å reprodusere seg selv, slik at arten overlever. Heldigvis/uheldigvis er vi mennesker bevisste på vår egen eksistens og kan stille spørsmål om mening og liv etc. og da er svaret at vi må finne vår egen mening og gjøre det vi vil, tenk på det som en frihet til å gjøre hva du vil. Ingen MÅ gjøre noe spesielt, finn det som du har lyst til å gjøre og drive med hver dag som gir deg glede. Lykke til! Takk for kommentaren. Men litt som du skriver så sier du du har data og programmering som interesser. Jeg tror ikke du bare valgte dem, det var noe eksternt som "appealed" til deg. Jeg føles litt ut som jeg er nøytral til alt. Men akkurat nå har jeg en plan om å prøve nye ting i 2025 og si ja til ting jeg vanligvis sier nei til. Så kanskje jeg finner noe hobby eller lignende. Gjøre et "motsatt" år 🤔 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå