Spillredaksjonen Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Sniktitt: Kingdom Come: Deliverance II Kingdom Come II er nøyaktig det vi kunne forvente, på godt og vondt. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Gleder meg! Hvordan er rp-elementene? Husker at levellinga var noe skuffende Lenke til kommentar
NBT Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden "Kingdom Come: Deliverance II kjem i sal frå PlayStation 5, Xbox Series S/X (testa) og PC 11. februar." Tror dere bomma litt på dato .. på steam og nette ellers står det 4 februar Lenke til kommentar
Bananababb Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Synd de ikke har kommet med noen ps5-oppdatering for eneren. Skulle gjerne sjekket det ut for å se om dette er noe for meg. Startet det så vidt opp på ps4 en gang, men det ble alt for røft med 30ish frames på stor tv. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Noen som vet hvordan man får spillet når man har krav på 2eren fra kickstarter? Mails fra utgiveren har havnet i spam folder i flere år. Så vet ikke helt hvordan jeg innløser den. Lenke til kommentar
Wik Skrevet akkurat nå Del Skrevet akkurat nå Testa på Series X? Åssen kjørte det, var bildefrekvensen noenlunde stabil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå