aog Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 For å være helt ærlig ville jeg starta fra scratch... hmm.. vi får se... det er ikke snakk om en webside for et werdenskjent firma.. ...det er bare guild siden til et guild i Anarchy Online ....tror ikke jeg gidder å bruke for mye tid på den... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ok, men jeg tror den siden hadde blitt mye finere hvis oppsettet hadde vært noe slikt: http://www.sirice.com/hw.jpg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 slik? *host* UFC *hark* Lenke til kommentar
aog Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 NB! vil 99% sikkert ha annen font. og mous over på linkene. *host* Lest postene! Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 http://www.ufc.demoted.org/images/id/haltancard.gif ^^ trykk på bildet. Ah GUD jeg har ventet lenge på å bruke denne *ler meg rett i hel* Endelig fikk jeg humøret tilbake etter en relativ lei fredag. dacourt Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg ville bytta ut fargene også jeg da.. Se litt på sidene som ligger her: http://www.sirice.com/inspiration hvis du ikke blir inspirert da, da er det noe som er galt Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 slik? NEI NEI likte det mye bedre på høyre side... hvorfor MÅ det være på venstre side da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 NB! vil 99% sikkert ha annen font. og mous over på linkene. *host* Lest postene! (Kommer till å bli SLAKTET) *host* Lenke til kommentar
aog Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 NB! vil 99% sikkert ha annen font. og mous over på linkene. *host* Lest postene! (Kommer till å bli SLAKTET) *host* siktet self ikke til fonten da.. ...det var en grun til at jeg skrev 99% bytte font osv... Lenke til kommentar
aog Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 ---------------> v.5 ---------------> v.6 ?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Sorry... liker den fremdeles ikke. Lenke til kommentar
aog Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 /me goes to sleep. jeg må si jeg likte v.6 jeg... fikser lit 3d borders og noen småting.. ...vil det hjelpe på? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ikke værst, men fargevalg og tykkelse på borderene er litt kjipt. -----------v6 for eksempel: Altfor mye mørke farger. Den type blå og svart synes jeg blir litt kjipah. Litt kjip skrift. Prøv noen standard win skrifter som Tahoma og Verdana... ? Du har jo vist ekstrem forbedring... Du er på akseptabelt UFC-unngående nivå om litt! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 For mørk, kjipe borders, for stor skrift i tekstfeltet og dårlig kvalitet på header. Og slutt å bruke flash!! Du er inne på noe, men det er mye som kan forbedres. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ikke værst, men fargevalg og tykkelse på borderene er litt kjipt. -----------v6 for eksempel: Altfor mye mørke farger. Den type blå og svart synes jeg blir litt kjipah. Litt kjip skrift. Prøv noen standard win skrifter som Tahoma og Verdana... ? Du har jo vist ekstrem forbedring... Du er på akseptabelt UFC-unngående nivå om litt! bedre er det, men kan forsatt forbedres spes fargene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå