Spillredaksjonen Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Slik blir Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition Ny trailer viser frem oppussingen av Wii U-spillet. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Venter ti jeg har sett Switch2 før jeg ser nærmere på denne. Ikke at jeg tror det blir en dual screen mulighet, men venter uansett sånn for sikkerhets skyld =) 1 Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar (endret) Veldig undervurdert spill. Beste Xenoblade spillet med Xenoblade 2 på en sterk 2. plass imo. Overrasket at det aldri fikk en oppfølger å ikke minst en remaster før nå. At spillet på en slik størrelse var mulig å kjøre så bra på en Wii U er ikke noe annet en en bragd. Endret 10. januar av Idrin 1 Lenke til kommentar
Bananababb Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Er det bedre enn xenoblade 3? Spilte gjennom hele nr 3, men synes storyen var 20 timer for lang. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Bananababb skrev (15 timer siden): Er det bedre enn xenoblade 3? Spilte gjennom hele nr 3, men synes storyen var 20 timer for lang. Ja. En kan si enkelt at Xenoblade X er blant de mer «vestlig» inspirerte RPG i forhold til de andre i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå