Spillredaksjonen Skrevet fredag kl 06:11 Del Skrevet fredag kl 06:11 Slik blir Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition Ny trailer viser frem oppussingen av Wii U-spillet. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet fredag kl 07:58 Del Skrevet fredag kl 07:58 Venter ti jeg har sett Switch2 før jeg ser nærmere på denne. Ikke at jeg tror det blir en dual screen mulighet, men venter uansett sånn for sikkerhets skyld =) 1 Lenke til kommentar
Idrin Skrevet fredag kl 08:58 Del Skrevet fredag kl 08:58 (endret) Veldig undervurdert spill. Beste Xenoblade spillet med Xenoblade 2 på en sterk 2. plass imo. Overrasket at det aldri fikk en oppfølger å ikke minst en remaster før nå. At spillet på en slik størrelse var mulig å kjøre så bra på en Wii U er ikke noe annet en en bragd. Endret fredag kl 21:26 av Idrin 1 Lenke til kommentar
Bananababb Skrevet fredag kl 19:16 Del Skrevet fredag kl 19:16 Er det bedre enn xenoblade 3? Spilte gjennom hele nr 3, men synes storyen var 20 timer for lang. Lenke til kommentar
svenka Skrevet lørdag kl 10:57 Del Skrevet lørdag kl 10:57 Bananababb skrev (15 timer siden): Er det bedre enn xenoblade 3? Spilte gjennom hele nr 3, men synes storyen var 20 timer for lang. Ja. En kan si enkelt at Xenoblade X er blant de mer «vestlig» inspirerte RPG i forhold til de andre i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå