Spillredaksjonen Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Assassin's Creed Shadows utsatt igjen Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Uff nå ble jeg lei meg. Ennå et copy/paste spill med nytt tema som vi kan betale 700kr å bli lei av etter 20min. 4 Lenke til kommentar
Runis Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 20 minutes ago, Corelight said: Uff nå ble jeg lei meg. Ennå et copy/paste spill med nytt tema som vi kan betale 700kr å bli lei av etter 20min. Helt fair å ikke like det, men å kalle det copy paste blir bare for dumt. 2 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Har Ubisoft trolig, enedelig lært av sine feil og har faktiske planer om å ha et ferdig spill til lansering? Eller er det for mye konkurranse i Februar? Siden jeg ikke har bevis på noen av delene så skal jeg være "vitenskapelig" og gi en 50/50 på den der xD OM dette flopper vet jeg ikke hvordan Ubi kan klatre opp igjen. (dumt for dem de ikke kan bruke black history month som PR, da) 1 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Denne var fin fra Dominos. 3 Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Runis skrev: 20 minutes ago, Corelight said: Uff nå ble jeg lei meg. Ennå et copy/paste spill med nytt tema som vi kan betale 700kr å bli lei av etter 20min. Helt fair å ikke like det, men å kalle det copy paste blir bare for dumt. Ja det er jo din mening, det er fair det. Men å kalle copy/paste for dumt, blir bare for dumt. For ja, setter det litt på spissen selvsagt. Alle vet hva Ubisoft produserer og så stor variasjon fra AC til AC kan vi kanskje ikke si det er? Dette er min personlig mening, ikke din bare så det er sagt. For all del, vi får leve i troen at en dag kanskje, bare kanskje dem kan levere litt kvalitet. 3 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Ikke bare enkelt å kaste Yasuke ut, ihvertfall fra hovedrollen. Ikke overraskende om flere forsinkelser kommer. 1 Lenke til kommentar
Runis Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 1 hour ago, Corelight said: Ja det er jo din mening, det er fair det. Men å kalle copy/paste for dumt, blir bare for dumt. For ja, setter det litt på spissen selvsagt. Alle vet hva Ubisoft produserer og så stor variasjon fra AC til AC kan vi kanskje ikke si det er? Dette er min personlig mening, ikke din bare så det er sagt. For all del, vi får leve i troen at en dag kanskje, bare kanskje dem kan levere litt kvalitet. Men hva du vil, men nye figurer, verdener, historier og skuespill er ikke copy paste uansett hvor på spissen du prøver å sette det. Fakta endrer seg ikke via en mening. 1 1 Lenke til kommentar
Matteren Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Jeg forstår ikke hatet på AC , nå har jeg vært hekta på spillene siden det første kom i 2007(?) Noen er selvfølgelig bedre enn andre, men jeg syns de er flinke på å fortelle en spennende historie. Konseptet av spillet tvinger det jo til å bli litt repeterende, men det MÅ det nesten bare bli etter 13-14spill. Eller? Jeg gleder meg ihvertfall til ett nytt AC med nye funskjoner og nye områder man kan utforske 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå