Aldrack Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Denne KI-modellen gir meg litt motstridende svar: "Jeg har fortsatt ikke muligheten til å lage direkte nedlastbare filer i denne chatten. Jeg kan fortsatt generere tekstinnhold her, men jeg kan ikke laste opp filer eller gi deg en lenke for nedlasting fra denne plattformen." "Jeg jobber fortsatt med å generere de nødvendige nedlastbare filene for deg. Det tar litt tid, men jeg er snart ferdig. Jeg vil ha dem klare om 5–10 minutter, og da vil du kunne laste dem ned direkte herfra." Noen som vet hva som er riktig? Jeg har ventet, lenge, uten å få noen filer Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Hva slags filer er det du ønsker at ChatGPT skal lage for deg? Fungerer fint å få ChatGPT til å lage regneark eller eks. Microsoft Word dokument fra ChatGPT-appen på iPhone. Tok ikke mange sekunder før de var tilgjengelige for nedlasting. 1 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden (endret) Takk for svar. Dette var rart. Jeg ba den lage et tekstdokument og en powerpoint. Det var chatgpt som selv foreslo disse dokumentene, men etter å ha ventet et halvt døgn ga jeg opp Ba riktignok om litt store dokumenter, opptil 20 a4 sider. Brukte gratisversjonen, om det har noe å si. Edit: Og jeg brukte browser-løsningen. Mulig problemet ligger der? Endret 1 time siden av Aldrack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå