Gjest 224f7...ede Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Noen brukt denne? Øker den uro og angst veldig? Anonymous poster hash: 224f7...ede Lenke til kommentar
Gjest 2d5c8...4f3 Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Jeg gikk på denne i 1,5 år, kombinert med cipralex. Ingen økning i angst og uro for min del. Eneste merkbare bivirkning var totalt kutt i røykesug. 😅 Anonymous poster hash: 2d5c8...4f3 Lenke til kommentar
Gjest a7fa9...543 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Welbutrin hadde dårlig virkning i forhold til Escilatopram (Cipralex) for meg. Anonymous poster hash: a7fa9...543 Lenke til kommentar
Gjest 224f7...ede Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Gjest 2d5c8...4f3 skrev (1 time siden): Jeg gikk på denne i 1,5 år, kombinert med cipralex. Ingen økning i angst og uro for min del. Eneste merkbare bivirkning var totalt kutt i røykesug. 😅 Anonymous poster hash: 2d5c8...4f3 Kanskje forsi du brukte cipralex samtididg da? Anonymous poster hash: 224f7...ede Lenke til kommentar
Gjest 2d5c8...4f3 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Gjest 224f7...ede skrev (2 minutter siden): Kanskje forsi du brukte cipralex samtididg da? Anonymous poster hash: 224f7...ede Aner ikke. Anonymous poster hash: 2d5c8...4f3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå