Gå til innhold

Splinter Cell Mission Pack!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er ikke pandora tomorrow?

Eller er dette bare de xtra missionene du kunne downe på XBOX live? bare i pc versjon.

Nei, det er ikke pandora tomorrow. Pandora Tomorrow kommer senere i vinter/vår. Det er et helt nytt spill. :yes:

Det er et standalone spill, men ikke et helt nytt spill etter hva jeg har forstått... ET par ny småting, men alt i alt bare mange flere missions... som en slags splinter Cell 1.5... splinter cell 2 kommer til neste år igjen så vidt jeg vet

Lenke til kommentar

Unnskyld for at jeg drar opp denne tråden, men jeg har et spørsmål som går på dette spillet.

Jeg har nylig oppgradert til en P4 3.0ghz (specs i profil) men har beholdt mitt Ti4600. Spillsamlingen min er liten, så jeg dro frem Splinter Cell for å teste ytelsesforbedringene og skuffelsen var stor! Selv på 1024x768, medium grafikk og uten AA, så ligger fps rundt 20-25. Dette er ca det samme jeg hadde med min gamle 1,5 ghz. Likevel får jeg ca dobbelt så mange poeng i 3dmark01 i forhold til min gamle cpu.

Finnes det en fornuftig forklaring på dette? Splinter Cell bruker vel ingen DirectX9-features?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Unnskyld for at jeg drar opp denne tråden, men jeg har et spørsmål som går på dette spillet.

Jeg har nylig oppgradert til en P4 3.0ghz (specs i profil) men har beholdt mitt Ti4600. Spillsamlingen min er liten, så jeg dro frem Splinter Cell for å teste ytelsesforbedringene og skuffelsen var stor! Selv på 1024x768, medium grafikk og uten AA, så ligger fps rundt 20-25. Dette er ca det samme jeg hadde med min gamle 1,5 ghz. Likevel får jeg ca dobbelt så mange poeng i 3dmark01 i forhold til min gamle cpu.

Finnes det en fornuftig forklaring på dette? Splinter Cell bruker vel ingen DirectX9-features?

nummer 1 - anbefaler å reinstallere spill etter å ha byttet hardware som cpu,minne,skjermkort.

nummer 2 - 3dmark 01 er veldig cpu avhengig så det er forklaringen til at du får mye mer poeng enn med den gamle cpuen.

dette trenger ikke ha innvirkning på spill ettersom det varierer på om de er cpu eller skjermkort avhengig.

mener å ha hørt at splinter cell skal være mest cpu avhengig.

anbefaler at du reinstallerer spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...