NorsknRev Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Jeg bruker Ampere, men den viser bare ladestrømmen. Finnes det en app som viser ladespenningen, i tillegg? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Hvor skal måle spenning og hvorfor ? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 16 timer siden Forfatter Del Skrevet 16 timer siden For å se om laderen min gir den oppgitte effekten. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Det er ut som at det vises i Accubattery. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 2 hours ago, NorsknRev said: For å se om laderen min gir den oppgitte effekten. Gitt SMPS strømforsyningers virkemåte - forsyninga kuttes som regel automatisk når strømtrekket overskrider en maksgrense - og avhengig av modell vil gjenoppretting av forsyning kunne gjøres ved enten å frakoble all last eller å dra adapteren ut av veggen. Denne sikkerhetsforanstaltninga skal skje lenge før spenningsfallet blir stort nok til å ha vesentlig betydning for ladde-effekten. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Poenget er vel at nye telefoner ofte kan lade på flere spenninger. Min kan lade på hhv. 5V, 9V og 12V. Ladeeffekten blir da markant forskjellig. For å få full effekt er jeg avhengig av at den lader ved 12V. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Kjøp deg en sånn? https://www.aliexpress.com/item/1005006822341040.html 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden NoBo skrev (32 minutter siden): Kjøp deg en sånn? https://www.aliexpress.com/item/1005006822341040.html Tiltredes! De er kjekke de der. Fint å kunne se hvor mye strøm forskjellige greier trekker når de lader, og hvor mye de faktisk har fått når de er fulladet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå