Gjest c79ef...1d7 Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Har noen brukt denne? Er den roende på hjernen og angst- mer enn alimemazin? trenger å virkelig får roa hjernen og også Være rolig og få slappa av på dagen Anonymous poster hash: c79ef...1d7 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Ja, brukte den aktivt i flere år for 15+ år siden. Det er først å fremst et antipsykotisk legemiddel, som hindrer psykose og "stemmer" man måtte ha. Bivirkningene er kraftige, og det er en medisin som kun svært psykisk syke skal og bør bruke - mtp alvorlighetsgraden av bivirkningene. (les: Nytteverdi opp mot risiko/bivirkninger). Den gir ingen rus, og ikke noe "avslappende" effekt. (selv om personer selvsagt reagerer ulikt.....) Den har lite effekt på angst. Men du får en "tåkehjerne" som er alt annet enn behagelig. Jeg la dessuten på meg 20+ kilo på 6 måneder når jeg ble satt på Zyprexa. Dersom du trenger å "roa hjernen" - så gå deg en lang tur, på 1+ time. Det er den beste medisinen du kan noen sinne få! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå