Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan man reagere på dette?

Gjest b0266...c6e

Anbefalte innlegg

Du har snakket med henne i rundt en måned.

Ikke hver dag.

Du har sett bilder / videoer / samtaler som får deg til å tro at hun er interessert i deg, noe som høres ut som det ikke kommer fra henne, men fra andre personer?

Du skriver hun ikke har sagt hun bare vil være venner, men har hun sagt hun vil være noe mer?

Dere bor en distanse fra hverandre hvor en flytur er nødvendig for besøk, samt at hun har barn som gjør det vanskelig å planlegge, men du ber henne likevel komme til deg.

Du tilbyr å betale halve flyturen, slik at hun må betale resten?

Hun har lagt ut en story som får deg til å tro at hun har funnet en annen type, men dette har hun altså ikke nevnt eller bekreftet selv?

Du bruker "nice guy" uironisk.

Du venter på at hun skal bli desperat og sende ting for å få oppmerksomhet fra deg?

Jeg synes selv hun er heldig om hun kommer seg vekk. Dette høres ikke bra ut.

Skjønner ikke hvorfor andre har så mye mot henne etter å ha lest dette, samt prøvd å sette seg inn i situasjonen fra hennes side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
9 hours ago, Guest 221c5...3eb said:

Jeg er dame, jeg hadde nok dessverre ikke sett for meg noe seriøst i denne situasjonen,  pga avstand.  

Anonymous poster hash: 221c5...3eb

Jeg er også dame, men har annet syn på avstand.
Butter og jeg møttes på KG. Han bodde i Trøndelag et sted og jeg i Oslo og etter masse pmmer og sms så møttes vi i Trondheim. Butter flyttet ned til Oslo etter 2 år og nå bor vi i Telemark et sted. Har vært sammen siden 2016 IMG_9314.gif.05081f386cd09440ff97b67c2b367fa2.gif 

Men, begge må jo være innstilt på å få det til. Her høres det ut som trådstarter er den eneste. Når trådstarter er den eneste så er det best å la være videre.

Endret av Peanut
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest b0266...c6e
Iki skrev (2 timer siden):

1 Du har snakket med henne i rundt en måned.

Ikke hver dag.

2 Du har sett bilder / videoer / samtaler som får deg til å tro at hun er interessert i deg, noe som høres ut som det ikke kommer fra henne, men fra andre personer?

3 Du skriver hun ikke har sagt hun bare vil være venner, men har hun sagt hun vil være noe mer?

4 Dere bor en distanse fra hverandre hvor en flytur er nødvendig for besøk, samt at hun har barn som gjør det vanskelig å planlegge, men du ber henne likevel komme til deg.

5 Du tilbyr å betale halve flyturen, slik at hun må betale resten?

6 Hun har lagt ut en story som får deg til å tro at hun har funnet en annen type, men dette har hun altså ikke nevnt eller bekreftet selv?

7 Du venter på at hun skal bli desperat og sende ting for å få oppmerksomhet fra deg?

8 Jeg synes selv hun er heldig om hun kommer seg vekk. Dette høres ikke bra ut.

1 ja, nesten halvannen

2 hva mener du med andre personer? Har snakket med hu, og hun har sendt meldinger/snaps til meg, og vice versa

3 hun har ikke sagt det direkte, men har hintet til det, hun har også gitt uttrykk for at hun synes jeg er en kjekk mann

4 ja, dette fordi hun sier hun elsker å reise, og at hun var 16 turer i Oslo i 2024...

5 ja? noen mener jeg ikke skulle tilbudt halvparten engang, hva mener du? skulle jeg tilbudt å betale HELE turen inkl fly/hotell osv? vil du jeg skal være hennes sugar daddy også?

6 ikke kjæreste, men at hun har møtt noen. jeg spurte hun igår om hun fortsatt er singel, men det svarte hu ikke på. Greit nok det, ikke min business egentlig, ville bare vite om hun fortsatt var åpen for dating

7 venta på at hun skulle bli desp? Overhodet ikke! Jeg inviterte hu på date, og når hu ikke virket så intr og gav et veldig vagt svar, så respekterte jeg dette og trakk meg unna. Spiller ikke noe spill her!

8 haha du om det, påsan. Du kjenner ikke meg og kjenner ikke godt nok til samtalen vår. Spar deg for spydigheter.

Anonymous poster hash: b0266...c6e

Lenke til kommentar
Gjest b0266...c6e skrev (4 timer siden):

Du misforstod, hun brukte ikke en uke på å svare på noe. Hun tok kontakt igjen etter nesten en uke og beklagde at hun var fraværende osv., det var ikke svar på noe spesielt.

Det går ut på det samme da. Hun er ikke interessert nok til å holde samtalen igang daglig. Høres ikke ut som en som er forelsket. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...